مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: با کمک حامیان گلستانی، شبکه خیریابی در استان گلستان ایجاد می‌شود.

شبکه خیریابی در استان گلستان ایجاد می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ امان‌الله حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خیران گلستانی با اشاره به نقش بسزای مشارکت خیران در پرداخت کمک‌ های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه خود به نیازمندان اظهار داشت: کمیته امداد استان گلستان در نظر دارد در این نشست با مذاکره و تعامل‌ با خیران و حامیان گلستانی، سازو کاراجرایی پیشنهادات این افراد را برای خدمت‌رسانی بهتر و حل مشکلات اقشار ضعیف جامعه فراهم کند.

وی افزود: کمیته امداد استان گلستان با 9 هزار یتیم و 106 هزار مددجوی تحت حمایت، نیازمند کمک خیران و نیکوکاران گلستانی و ایجاد شبکه خیّریابی برای کمک به محرومان و مستضعفین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با تاکید بر تولید فقر در سال‌های اخیر یادآور شد: اعتبارات این نهاد نسبت به نیاز مددجویان تحت حمایت کافی نیست از این رو این جلسه با محوریت تحلیل و بررسی عملکرد واحد اکرام و ایتام و ارائه راهکارها و پیشنهادها  برای حرکت رو به جلو و افزایش درآمد این اداره در راستای رسیدن به حدنصاب میانگین کشوری  و رفع نواقص پیش‌رو برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه سال 96 با کمک و انفاق مردم نیکوکار گلستانی و همت مسئولان با افزایش 2 برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 میلیارد تومان به محرومان و مستضعفین منطقه کمک کردند.

حسین‌پور با اشاره به تمرکز همه خدمات این نهاد برای اشتغالزایی مددجویان گفت: سال گذشته 3 هزار و 700 و در 2 سال اخیر حدود 6 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد شاغل و توانمند شده‌اند.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار مشاوره‌های قبل از اشتغال مددجویان افزود: این نهاد با شناسایی افراد متقاضی تسهیلات اشتغالزایی و با نظارت بر حسن انجام اجرای آن برای تخصیص و واگذاری این وام به افراد نیازمند، در مسیر توانمندسازی مددجویان این نهاد گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار