مدیرکل کمیته امداد گلستان مطرح کرد: خبرنگاران نماینده تام‎الاختیار مدیرکل کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: خبرنگاران در راستای شناسایی و معرفی محرومان جامعه به عنوان مددکاران افتخاری و نماینده تام‎الاختیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان باشند.

توانمندسازی 6500 خانوار زیرپوشش

به گزارش گلستان24، امان‎الله حسین‎پور پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم با خبرنگاران و رسانه‎های گروهی راحت‎تر مشکلات خود را بیان می‎کنند و رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است خبرنگاران با معرفی محرومان جامعه می‎توانند به عنوان مددکاران افتخاری و نماینده تام‎الاختیار مدیرکل کمیته امداد باشند.

وی نقش رسانه را در انعکاس واقعیت‎های جامعه بسیار اثرگذار خواند و تصریح کرد: یکی از رسالت‎های مهم رسانه و خبرنگار باید پیگیری و پرداختن به مسائل و مشکلات مردم باشد.

* 110 هزار نفر از محرومان جزو گروه هدف هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با اشاره به اینکه 110 هزار نفر از محرومان جزو گروه هدف هستند، افزود: دهک‎های محروم و ضعیف جامعه معمولا شکرگذارترین و قدردان‎ترین گروه در کشور هستند البته این به معنای آن نیست که افراد را باید در کشور ضعیف نگه داشت.

حسین‎پور با بیان اینکه توانمندسازی 6 هزار و 500 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان گلستان بیان کرد: این تعداد از افراد طی دو سال گذشته از گردونه حمایت این اداره کل خارج شدند که جشن توانمندسازی برای آنها خواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: خبرنگاران نماینده تام‎الاختیار مدیرکل کمیته امداد گلستان/ توانمندسازی 6500 خانوار زیرپوشش

وی با اشاره به دوراندیشی امام راحل پیرامون شکل‎گیری کمیته امداد گفت: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد برای دستگیری نیازمندان و توانمندسازی آنان تشکیل شد.

* 10 هزار و 500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد گرگان هستند

رئیس کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان از پرداخت 3 میلیارد تومان مستمری به جامعه هدف تا پایان سال جاری خبر داد و افزود:10 هزار و 500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرگان هستند.

حسین‎پور با اشاره به برنامه‎های دهه فجر کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی تصریح کرد: در کانون‎ها و مراکز فرهنگی نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی مبادرت می‎شود.

وی از پیش‎بینی بیش از 40 عنوان برنامه برای گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه‎های متنوع کمی و کیفی برای بزرگداشت دهه فجر پیش‎بینی شده است.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار