مدیر انجمن حمایت از زندانیان گرگان از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین به خانواده های زندانیان از ابتدای امسال خبر داد.

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین به خانواده زندانیان / تلاش برای گسترش شبکه خیرین
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حیدرعلی احمدی مدیر انجمن حمایت از زندانیان گرگان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: از ابتدای امسال خیرین استان بالغ بر 100 میلیون تومان به خانواده های زندانیان کمک کردند.

وی با تأکید براینکه مجازات با جرم ارتکابی باید متناسب باشد، افزود: ‌حق و انصاف اقتضا می کند بین جرم و مجازات یک تناسب منطقی وجود داشته باشد از سویی دیگر مجازات مجرم نباید به خانواده فرد آسیب برساند.

مدیرانجمن حمایت از زندانیان گرگان یادآور شد: مصوبه شکل گیری انجمن های حمایت از زندانیان مربوط به سال 60 است و براساس آن، این انجمن ها باید در هر شهری شکل بگیرد.

وی بیان کرد: خانواده ای که سرپرست آن به دلایل مختلف زندانی می شود، دچار آسیب های اجتماعی متعددی خواهند شد که انجمن تلاش می کند این آسیب ها را کاهش دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خانواده زندانیان شهرستان های بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، گرگان، آق قلا، علی آبادکتول و تعدادی از شهرهای دیگر استان گلستان زیرپوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان گرگان قرار دارند.

وی افزود: این انجمن تنها در زمینه آموزش، از اعتبارات دولتی بهره مندی می شود و در سایر زمینه ها ظرفیت جامعه خیرین به کمک این خانواده ها آمده است.

مدیر انجمن حمایت از زندانیان گرگان گفت: تلاش و هدف ما گسترش شبکه خیرین است تا سازمان ها و انجمن های مردم نهاد به کمک دستگاه ها بیایند و در این مسیر قرار بگیرند./شبستان

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار