مرحله استانی ششمین المپیاد آماده دادرس استان گلستان با اعلام تیم‌های برتر در بخش دختران و پسران در اردوگاه مرحوم امیرمحمد قاسمی جمعیت هلال احمر گلستان شهر دلند پایان یافت.

ششمین المپیاد طرح ملی دادرس استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد علی هروی سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان صبح امروز در مراسم پایانی مرحله استانی ششمین المپیاد آماده گلستان اظهار داشت: در این مرحله تعداد 140 نفر از اعضای پسر تیم‌های برتر مرحله شهرستانی در قالب 10 تیم در این دوره از المپیاد شرکت کردند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در پایان تیم‌های دادرس شهرستان‌های آق‌قلا، علی‌آبادکتول و بندرترکمن به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از المپیاد را از آن خود کرده‌اند.

وی تصریح کرد: باتوجه به ارزشیابی صورت گرفته بر مبنای دستورالعمل، جام بشردوستی با محوریت اخلاق، نظم، دوستی، مهربانی، همکاری و نوع دوستی تیم های حاضر در المپیاد از لحظه حضور در محل برگزاری تا پایان، به تیم دادرس شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در بخش خواهران نیز در پایان، دادرسان کلاله، گنبدکاووس و علی‌آبادکتول به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم دادرس گرگان نیز به عنوان تیم بشردوست، جام بشردوستی این مرحله از المپیاد آماده را از آن خود کردند.

هروی ضمن قدردانی از آموزش و پرورش گلستان برای اجرای هر چه بهتر ششمین طرح ملی دادرس در مدارس سراسر استان گفت: در ششمین دوره طرح ملی دادرس با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان بیش از 3 هزار و 650 نفر از دانش‌آموزان پایه هشتم مدارس دوره اول عمومی دبیرستان در قالب تیم‌های دادرس در گلستان آموزش دیده‌اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران و ناظر کشوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هم در این مراسم گفت: طرح ملی دادرس به دنبال تربیت و تقویت نیروهای امدادی در مدارس سراسر کشور است. دانش‌آموزان همیشه آماده برای مقابله با حوادث احتمالی، در آینده امدادگران جمعیت هلال احمر و همواره یاری‌رسان آسیب‌دیدگان خواهند بود.

منصوری افزود: در ششمین دوره طرح ملی دادرس با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش توانسته ایم تعداد 8 هزار دبیرستان دوره اول عمومی را با محوریت سرفصل‌های آموزشی و پایه امدادی بر مبنای کتاب کار دادرس آموزش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مرحله استانی ششمین المپیاد آماده ویژه دادرسان هلال احمری و تیم‌های برتر مرحله شهرستانی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

منصوری اظهار کرد: امید آن داریم سازمان جوانان هلال احمر با اجرای طرح ملی دادرس و با هدف آموزش به دانش آموزان در راستای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر و تاب‌آوری در سطح جامعه، بتواند گام‌های مؤثری بردارد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار