رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از وضعیت نامناسب امنیت پرستاران در بیمارستان‌های استان گلستان خبر داد.

وضعیت نامناسب امنیت پرستاران در بیمارستان‌های استان

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا فاضل صبح امروز در مراسم تقدیر از پرستاران نمونه استان گلستان اظهار کرد: پرستاران به واسطه حرفه‌ای که دارند هر روز با فداکاری به دیگران خدمت می‌کنند.
وی ادامه داد: حدود 3 هزار و ٥٠٠ پرستار در مراکز درمانی بیمارستانی دولتی، خصوصی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند و ٨٠ درصد آنها بانوان هستند که نقش مادر و همسر را هم در خانواده ایفا می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: خاطرنشان کرد: کشیک‌های نامتعارف و دوری از خانواده دغدغه مهم پرستاران است اما با این حال من هر روز شاهد تلاش‌های پایان‌ناپذیر پرستاران هستم.
فاضل بیان کرد: یکی از مشکلات پرستاران تاخیر در پرداخت مطالبات است که کار را برای پرستاران سخت کرده و سعی می‌کنیم تا پایان سال بخشی از مطالبات پرستاران استان پرداخت شود.
وی گفت: در حال حاضر ٦٥٠ نیرو در قالب طرح، ٦٦ نیروی ١٠٠ ساعته و ٦٩ روزه در استان در حال فعالیت هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در سال گذشته ٢٢٩ پرستار و امسال ١٥٥ پرستار استخدام شدند و در حال حاضر در دانشکده پرستاری گلستان ٣٠٠ پرستار در حال تحصیل هستند.
فاضل در پایان با انتقاد از وضعیت امنیتی بیمارستان‌ها به خصوص بخش اورژانس گفت: متاسفانه هر هفته در یکی از بیمارستان‌ها شاهد توهین و ایجاد مشکل برای پرستاران و کادر درمانی هستیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار