رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: قیمت برخی از کالا‌های پرمصرف در ماه مبارک رمضان مشخص شد.

اعلام قیمت برخی اقلام پرمصرف در ماه مبارک

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ علی اصغر اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان  گفت: امروز درجلسه کارگروه تنظیم بازار استان، طرح نظارتی ضیافت، در دستور کار این سازمان، اداره کل تعزیرات حکومتی و انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان، قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در قالب این طرح، سیاست‌های توزیع اقلام مورد نیاز مردم از سوی کمیته تنظیم بازار استان تایید و ابلاغ شده است.

اصغری افزود: براساس سیاست‌های ابلاغی، مقرر شده است برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، تخم مرغ و شکر، تدارک واز سوی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی افزود: همچنین اقشار آسیب پذیر جامعه می‌توانند با قیمت‌های ثبت شده از این اقلام بهره ببرند در اختیار آن‌ها قرار بگیردو همچنین برنامه ریزی شده تا با هماهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی و اداره کل بهزیستی حسب درخواست این دستگاه برای این افراد، مقادیری کالا به این شبکه‌ها هدایت شود.

اصغری گفت: در این جلسه مقرر شد مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 6 هزار و 0، 20 تومان، گوشت منجمد وارداتی به صورت مخلوط هر کیلو 23 هزار تومان و تخم مرغ هر شانه 12 هزار 600 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

قیمت برنج و روغن در روز‌های آتی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظارت برتوزیع این اقلام است گفت: پیشنهاد می‌شود مردم ضمن عدم نگرانی به منظور تامین نیاز خود به این اقلام، با مراجعه تدریجی به فروشگاه‌هایی که با نصب بنر مشخص خواهند شد مراجعه و نسبت به ملزومات خود اقدام کنند.

تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابعه آماده پاسخگویی و کسب نظرات و پیشنهادات و شکایات در این رابطه است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار