باید در قبال تبلیغات سوء رسانه‌های معاند علیه انقلاب آگاه‌سازی کرد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه دستگاه‌های فرهنگی به آموزش مسائل دینی کم توجهی دارند، گفت:سانه‌های معاند و ضد انقلاب تبلیغات سویی علیه انقلاب اسلامی دارند که وظیفه ما در قبال این حرکت فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی است.

 به گزارش گلستان ما ؛ آیت‌الله سید عبدالهادی شاهرودی ظهر امروز در همایش نقش روحانیون در تبیین سبک زندگی اسلامی با حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: بدحجابی و بی‌حجابی یکی از معضلات فرهنگی است که در جامعه با آن روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: ‌رسانه‌های معاند و ضد انقلاب تبلیغات سویی علیه انقلاب اسلامی دارند و وظیفه ما در قبال این حرکت فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:‌ 40 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و انقلاب در برابر همه توطئه‌ها ایستاده و علت آن آگاه‌سازی جامعه است و باید شور در جامعه به شعور تبدیل شود.

شاهرودی تاکید کرد:‌ پس از انقلاب به این مهم کمتر توجه شد که باید نونهالان را با اصول عقاید آشنا می‌کردیم. اگر مسجدی‌های ما در سنین جوانی با مسائل دینی و اعتقادی و فرهنگ‌ ناب محمدی، آشنا شوند دین‌‌گریز نمی‌شوند و باید به این مهم توجه شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در گذشته بیش‌از امروز به این مهم پرداخته می‌شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفتیم دانشگاه‌،‌ آموزش و پرورش و صدا و سیما از ما است و به آموزش مسائل دینی کم توجهی کردیم.

شاهرودی تاکیدکرد: جزوه‌ای برای آموزش در مهد‌های کودک،‌ پیش‌دبستانی و دبستان تهیه کردیم و کودکان که به سن 8 سالگی رسیدند باید در اختیار بسیج و عضویت این نهاد انقلابی قرار دهیم تا اگر روزی ساعت 22 شب به خانه برنگشتند با مسجد محل تماس بگیریم، در غیر این صورت در صورت تاخیر و بازنگشتن به خانه باید به کلانتری و در کوچه و خیابان دنبالش بگردید./تسنیم

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار