فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنی برعلیه این نظام وجود داشته و راهبردهای استکبار جهانی در همه عرصه‌ها در ۴۰ سال گذشته با شکست سنگین روبه‌رو شده است.

انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ سردار رحمت‌اله صادقی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان اظهار داشت:‌ در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم،‌ انقلابی که به فرموده امام خمینی(‌ره)‌ استمرار حرکت انبیاء است.

وی تصریح کرد:‌ تحقق اسلام پس از یک‌هزار و 400 سال با ایجاد یک نظام تحت عنوان جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه که در عصر معاصر پدیده‌ای نو و جدید در ایجاد تمدن اسلامی بود برای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سنگین تمام شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد:‌ این کشور در همه اجزای خود در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری به عنوان ابزار دستی برای استکبار بود و بندگی آمریکا را می‌کرد و اما‌م خمینی(‌ره)‌ با پشتیبانی ملت و توکل به خدا،بندگی شیطان را به بندگی خدا برای ملت تغییر داد.

صادقی یادآور شد : امروز جمهوری اسلامی در استمرار حرکت انبیاء است و باید به نحوی عمل کرد که ظرفیت‌های نهفته اسلام ناب محمدی(‌ص)‌ را در جامعه متجلی کنیم.

وی گفت:‌ پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنی برعلیه این نظام وجود داشته و راهبردهای استکبار جهانی در همه عرصه‌ها در 40 سال گذشته با شکست سنگین روبه‌رو شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به شکست استکبار در تغییر راهبرد سیاسی،‌ اجتماعی ، اقتصادی و نظامی اشاره کرد و گفت: ‌‌تصمیم‌های نهای در گذشته در منطقه غرب توسط نوکرهای آمریکایی در منطقه گرفته می‌شد.

صادقی افزود: عظمت و پیروزی جمهوری اسلامی محصول تفکر اسلامی حول محور ولایت فقیه است و همه دشمنی استکبار برعلیه ما بر این موضوع استوار است و مسائل موشکی و هسته‌ای بهانه‌ای بیش برای استکبار و آمریکا نیست.

وی گفت:‌ شما بسیجیان نشان دادید که با تکیه به ولایت فقیه و اسلام می‌توان در برابر استکبار ایستادگی کنیم و در استمرار حرکت انبیا‌‌‌‌ء قرار گیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در تحریم‌های استکبار جمهور‌ی اسلامی کم نیاورد،‌ افزود: در 8 سال دفاع مقدس تهدید جنگ را به یک فرصت تبدیل کردیم و امام خمینی (‌ره )‌ به جای میز مذاکره جنگ را برای تنبیه تاریخ دشمن برگزید.

صادقی گفت :‌ رهبران انقلاب اسلامی هنرمند‌ترین رهبران تاریخ هستند که تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

وی افزود:‌ در سنت الهی هیچ‌گاه خبیث و طیب دور هم جمع نمی‌شود و باید از دل تهدید فرصت‌ ایجاد کرد که دشمن را مجاب به تسلیم کنیم. به پشتیبانی ملت هرگاه گوش به فرمان ولی فقیه بودیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و این سنت الهی است.

سردار صادقی افزود: ‌سرهنگ مهاجر در 49ماه فعالیت خود رسالت پاسداری خود را به فضل الهی انجام داد و تجربه ارزشمندی برای پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان بود.

وی تاکید کرد: در 14 شهرستان جوان‌گرایی در سپاه مورد توجه بوده و فرماند‌هان ما برای نخستین‌ یا دومین‌بار حضور در چنین سمتی را تجربه کردند. به عنوان معاون اجرایی سپاه، سرهنگ سیدعلی مهاجر توفیق خدمت پیدا می‌کند و امید داریم منشاء خدمت استانی به پاسداران شود.

صادقی افزود :‌ آقای باقر رحمانی با اخلاص و انگیزه‌ای که دارد دومین سمت فرماندهی شهرستان را دارد و از امروز به عنوان خادم بسیجیان در شهرستان گرگان معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار