استاندار گلستان با اشاره به احیاء اراضی ۲۸۰ هزار هکتاری استان گلستان که مصوب سفر هیئت دولت به استان گلستان بوده است، گفت: ۹ هزار هکتار از اراضی استان به انجام رسیده و ۶ هزار هکتار نیز در اولویت برنامه سال ۹۷ است.

۶ هزار هکتار از اراضی استان گلستان زهکشی می‌شود
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید مناف هاشمی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور که با حضور مدیران استانی مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: از مبالغ مصوب سفر رئیس جمهور در سال93، مبلغ 646 میلیارد و 532 میلیون تومان تاکنون جذب شده است.

وی نگاه دولت به استان گلستان را نگاهی توسعه‌ای دانست و افزود: گرفتن مصوبه در راستای ایجاد تحول صنعتی در استان گلستان و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری از دیگر برنامه‌ها این استان است.

استاندار گلستان با بیان اینکه  123 پروژه در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شده اظهار کرد‌: برای تکمیل پروژه های باقی مانده 128 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

هاشمی با اشاره به اینکه مدیران مرتبط با مصوبات سفر سه مسیر پیشرفت استان را دنبال کنند، افزود: برقراری جلسات با دستگاه‌های مرتبط در تهران و استان‌، جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف و برآورد هزینه‌های اولیه پروژه‌های در دست اقدام می‌تواند از برنامه‌های مهم مدیران گلستان باشد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: به مناطق محروم  شرق گلستان اعتبار ویژه در نظر گرفته شود تا آن منطقه نیز از اعتبارت استانی و ملی مانند دیگر مناطق توسعه یافته استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار