سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس:

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: در کمتر از ۲۴ ساعت، فرد هدایت‌کننده هلی‌شات برای انتقال موادمخدر به ترکمنستان از مرز, توسط ماموران دستگیر شد.


قاچاق موادمخدر با هلی‌شات از گلستان به ترکمنستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمدرضا سراوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: روز گذشته ماموران هنگ مرزی اترک با صداهای مشکوک در شامگاه, فورا منطقه را رصد هوایی کرده و با هلی‌شات که دچار اختلال در کنترل و سقوط در نوار مرزی ترشکلی شده بود مواجه می‌شوند.

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس افزود: در بررسی‌‌های اولیه مشخص شد که این هلی‌شات دارای 6 پره دست‌ساز است و بر اثر اختلال در کنترل دچار سقوط در نوار مرزی شده است.

وی تصریح کرد: در این هلی‌شات مقدار 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی شده و فرد هدایت‌گر به محض دیدن ماموران هنگ مرزی‌, اقدام به فرار می‌کند.

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: پس از این اتفاق ماموران شناسایی و دستگیری فرد هدایت کننده را در دستور کار و اولویت خود قرار داده و توانستند در مدت 24 ساعت فرد را در روستای ارمی‌آباد از توابع شهرستان گنبدکاووس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

‌‌سراوانی اظهار کرد: در بازجویی از منزل مسکونی که فرد هدایت‌کننده دستگیر شد, یک هلی‌شات دیگر 4 پره به همراه 450 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و خاطی در بازجویی‌ها اعتراف به قاچاق مواد از طریق هلی شات کرد که با شکست مواجه شده است.

وی گفت: احتمال می‌رود از این وسیله در مکان‌هایی که ماموران در آنجا حضور دارند برای رد و بدل کردن موادمخدر استفاده می‌شده است.

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: همچنین در راستای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با اشاعه برنامه‌های مبتذل غربی, در طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای, تعداد 76 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای از منازل مسکونی در مناطق مرزی کشف و جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار