مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان؛

تیم های نیروی انتظامی در مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان شهرستان گرگان نتایج متفاوتی گرفتند.

نتایج متفاوت نیروی انتظامی درفوتسال و والیبال/ورزش محلات جان گرفت

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه یکشنبه همزمان با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال مردان و والیبال مردان و زنان پیگیری شد.

در شب نخست رقابت های فوتسال سه بازی برگزار شد، ۱۰ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و یک بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در نخستین بازی این دوره از گروه یک تیم «خدمات کشاورزی جعفر روشنی» با نتیجه دو بر یک از سد «نیروی انتظامی» گذشت و اولین برنده جام نام گرفت. محمد فاضل پور و حسن لگزایی گل های تیم خدمات کشاورزی را به ثمر رساندند و تک گل تیم انتظامی را سعید سعیدی وارد دروازه حریف کرد.

در بازی دوم و از گروه دو، بازی تیم های «آسانسور پیام پارسیان» و «تکنیک چشم انداز» با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی ادیبی ابتدا تیم پارسیان را پیش انداخت اما در ادامه جلال گلبینی کار را به تساوی کشانید.

در سومین و آخرین بازی شب نخست پنج گل به ثبت رسید که سهم تیم «سوله استراباد» چهار و سهم تیم «موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی» یک گل بود. علی رهنما و مازیار امیرخانلو هرکدام دوبار برای تیم استراباد گلزنی کردند و تک گل حکیم جرجانی توسط سید رسول خلیلی وارد دروازه حریف شد.

در بازی­های امشب (دوشنبه) طبق برنامه ابتدا از گروه چهار تیم های «شادروان سید علی حسینی» و «دکتر پیام جمال­لیوانی» از گروه پنج تیم های «مرحوم حسینی (دایتی)» و «قالیشویی آرمان» و از گروه ششم تیم های «شهید مومن نودیجه» و «استراباد» با یکدیگر دیدار می کنند.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

والیبال نیروی انتظامی شکست فوتسال را جبران کرد

در رشته والیبال مردان نیز ابتدا از گروه هشتم، تیم های «گروه تبلیغاتی سرخه» و «دهیاری هاشم آباد» به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به سود نماینده هاشم آباد به پایان رسید.

سپس از گروه هفتم تیم های «نیروی انتظامی گلستان» و «لوازم یدکی کردستان» با یکدیگر دیدار کردند که این بازی نزدیک و مهیج با نتیجه دو بر یک به سود انتظامی پایان یافت. انتظامی ست های اول و سوم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد اما در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد.

ادامه مسابقات امشب پیگیری می شود که طبق برنامه ابتدا از گروه دو تیم های «شرکت تعاونی دهیاران» و «دهیاری قلندرمحله» به مصاف هم می روند سپس از گروه سه تیم های «پروتئین احمدی» و «ایثار للدوین» رودرروی هم قرار می گیرند و آخرین بازی را تیم های «دهیاری سعدآباد» و «دهیاری سیستان محله» برگزار می کنند.

رقابت­های والیبال مردان با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی در حال برگزاری است.

همچنین در بخش بانوان که با شرکت ۱۳ تیم در سالن تختی برگزار می شود، شب گذشته تیم های شهرداری، هیوا و پژواک به ترتیب بر تیم های اوج، گرندسو و هیراد غلبه کردند.

استقبال شهروندان از ورزش محلات افزایش یافت

در کنار مسابقاتی که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و همکاری هیئت های ورزشی شهرستان برگزار می شود، ورزش محلات به ویژه در رشته های والیبال و گل کوچک از رونق خاصی برخوردار است.

برپایی رقابت های والیبال در پنج منطقه شهر گرگان موجب افزایش شور و نشاط در این مناطق و محلات آن شده به طوری که شهروندان ساکن تا پاسی از شب را به تماشای مسابقات می ایستند و تیم های محبوب خود را تشویق می کنند.

در شب های آینده با حساس­تر شدن مسابقات یقیناً شاهد مشارکت بیشتر شهروندان در ورزش محلات خواهیم بود. پیش بینی شده است بیش از ۵ هزار ورزشکار در مسابقات جام رمضان امسال در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهری و محلات مشارکت داشته باشند.

نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار