مسئوولان ورزش و جوانان استان گلستان از دو ورزشکار ملی پوش و مدال آور مسابقات تکواندو و کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا در گرگان استقبال کردند.

مسئولان گلستان از ورزشکاران مدال آور آسیایی استقبال کردند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ در این پیوند مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و دیگر مسئولان این حوزه از احسان امینی ورزشکار علی آبادی و مدال آور مسابقات تکواندو مغولستان استقبال کردند.

احسام امینی در مسابقات آسیایی مغولستان موفق به کسب مدال نقره تکواندو شد و نقش موثری در کسب جایگاه سومی ایران در این رقابت ها داشت.

به گزارش ایرنا نهمین دوره مسابقات آسیایی تکواندو از 18 تا 23 اردیبهشت به میزبانی کشور مغولستان در شهر اولان باتار برگزار شد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی از مهدی مرشدی ملی پوش کیک بوکسینگ گلستانی و صاحب مدال برنز مسابقات آسیایی قرقیزستان در گرگان استقبال کردند.

مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ به میزبانی قرقیزستان در شهر چولپان اوتا برگزار شد و تیم ملی ایران در دو بخش مردان و زنان موفق به کسب 28 مدال طلا، 23 نقره و 10 برنز و عنوان قهرمانی تیمی شد.

پارسال ورزشکاران گلستانی 449 مدال رنگارنگ در مسابقات ملی تیمی و انفرادی، 33 مدال جهانی، 56 مدال آسیایی و 66 عنوان بین المللی کسب کردند.

گلستان بیش از 54 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار