مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: بستر پرداخت الکترونیکی صدقات در استان گلستان فراهم است.

پرداخت الکترونیکی صدقات

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین پورمدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: از این پس مردم می‌توانند صدقات را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

حسین پور افزود به ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات اشاره کرد و گفت: ترویج پرداخت صدقات الکترونیکی، پیامکی، اینترنتی و کارت‌های اعتباری در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد، زیرا پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر از روش سنتی است.

حسین پور افزود: گلستانی‌ها سال گذشته شش میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که بیش از پنج میلیارد تومان آن از محل اعانات مردم در بیش از ۲۰۳ هزار صندوق صدقات سطح استان است و باقیمانده آن از طریق آنی پرداخت، شبکه شتاب و دستگاه pos به‌صورت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف منطقه جمع‌آوری‌شده است.

وی ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی (pos)، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزار‌های سکه، بله سنا و ابوا تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند.

وی افزود:سال گذشته حامیان و خیران گلستانی بیش از یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان برای کمک به هشت هزار و ۷۸۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه استان گلستان دارای ۱۸ هزار و ۸۷۴ حامی ایتام و فرزند محسنین است افزود: این نهاد در ماه رمضان با ایجاد ۲۵ پایگاه در سطح استان و همچنین از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ بانک ملی، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و سامانه الکترونیکی # ۰۱۷*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان برای کمک به ایتام و نیازمندان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار