در نشست طلایه داران تبلیغ در بندرگز مطرح شد؛

فرماندار بندرگز گفت: جوانان و نسل امروز همواره مورد تهدید هستند در این راستا علما و روحانیون نیز می توانند برای ارشاد و هدایت جامعه و جوانان با استفاده ازظرفیت شبکه اینترنت و فضای مجازی به وظیفه هدایتگری خطیر خود به نحو احسن عمل کنند.


جوانان و نسل امروز همواره مورد تهدید هستند/ هویت انقلاب اسلامی عاشورایی است
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ "حسین احمدی" در نشست با روحانیون شهرستان بندرگز با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی ، راه‌حل فرهنگی دارند ، افزود : کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح معنویت در جامعه باید در اولویت باشد.

وی بیان داشت : شیوه مدیریت در شهرستان ، ایجاد آرامش و همکاری است و برای رسیدن به این هدف به همراهی علما و روحانیون نیاز است.

این مقام مسوول بیان داشت : باید به سمتی حرکت کنیم تا فرصت برای خدمت صادقانه به مردم مهیا شود.

فرماندار بندرگز خاطر نشان کرد: با محبت و تعامل و برقراری رابطه دوستانه با مردم می توان در فضای صمیمانه خدمت رسانی بهتری انجام داد.

احمدی افزود : توجه ویژه ائمه جمعه بندرگز و نوکنده به مسائل شهرستان و ارائه رهنمودهای راهگشا در این خصوص ، باعث شده است که مدیران شهرستان با عزم و اراده مضاعف برای خدمت به مردم تلاش کنند و قطعا نتیجه این تلاش‌ها به نفع مردم خواهد بود. 

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در عصر کنونی ، رشد سریع فناور ی زندگی همگان را تحت تاثیر قرار داده و باید برای مقابله با پیامدها و آسیب های آن چاره اندیشی شود.

احمدی گفت : شبکه های اجتماعی و فضای مجاری امروزه بعنوان یک پدیده جدید در جامعه رواج یافته اند و باید با بررسی دقیق همه جوانب آن ، در نهایت این پدیده را بعنوان فرصت یا آسیب اجتماعی به دقت مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار داشت : جوانان و نسل امروز همواره مورد تهدید هستند در این راستا علما و روحانیون نیز می توانند برای ارشاد و هدایت جامعه و جوانان با استفاده ازظرفیت شبکه اینترنت و فضای مجازی به وظیفه هدایتگری خطیر خود به نحو احسن عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گفت : آرمان های امام راحل موجب سربلندی و عظمت ملت ایران شد و امروز نباید از تلاش برای احیا و تحقق این آرمانها غفلت کنیم.

فرماندار بندرگز بیان داشت : امام خمینی (ره) شخصیتی بود که با مدیریت و رهبری حکیمانه خود انقلاب را با اقتدار و عزت به سرانجام رساند.

احمدی اظهار کرد: هویت انقلاب اسلامی عاشورایی است و رهبری این انقلاب هم تربیت شده همین مکتب است که توانست با خود سازی و اتکاء به خداوند ، در قلب های مردم نفوذ کند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

گفتنی است ، ائمه جمعه بندرگز و نوکنده ، رییس کل دادگستری و مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان نیز در این نشست حضور داشتند.

4567889

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار