رئیس شورای جمنای علی آبادکتول:

علی نوری گفت: دشمن به دنبال استفاده از فضای مجازی و تاثیر آن بر انتخابات است لذا بهره مندی صحیح از این فضا و ایجاد محتوای مطلوب مبتنی بر واقعیت میتواند به انتخاب صحیح افراد کمک کند.

بهره مندی مناسب از فضای مجازی عامل موثر در انتخاب اصلح

به گزارش گلستان24، علی نوری رئیس شورای جمنای علی آبادکتول در جمع اعضای بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلابی این شهرستان با بیان لزوم توجه به فضای مجازی در فعالیت های انتخاباتی از تمرکز دشمنان بر اثرگذاری این فضا در انتخابات پیش رو خبر داد و بیان کرد: دشمن به دنبال استفاده از این فضا و تاثیر آن بر انتخابات است لذا بهره مندی صحیح از این فضا و ایجاد محتوای مطلوب مبتنی بر واقعیت میتواند به انتخاب صحیح افراد کمک کند.

جمنای علی آباد (1)

وی در ادامه اظهار داشت : آینده کشور و سرنوشت امورات در کشور به فرد فرد اقشار مختلف جامعه بستگی دارد و همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود در دیدار با مردم شهر نجف آباد در اسفند ماه سال گذشته در این باره فرمودند : انتخاب خوب شما به خودتان برمی‌گردد، انتخاب با غفلت هم بدی‌اش به خودتان برمی‌گردد. به لزوم دقت در انتخاب درست تاکید کرد.

جمنای علی آباد (2)

همچنین در ادامه این نشست ابراهیم احمدی دبیر اجرایی جمنای شهرستان علی آباد کتول با اشاره به ظرفیت بالای تربیتی ، فرهنگی و نفوذ و اثر گذاری بانوان در جامعه و هدایت بخش عظیمی از جامعه یادآور شد که این پتانسیل خوب بانوان میتواند در انتخاب فرد کار آمد و توانمند در طراز انقلاب اسلامی و عزت ایرانی موثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار