استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: گندمکارانی که مشخصات خود را در سامانه ثبت کرده‌اند برای ارائه محصول خود به مراکز خرید، نیاز به معرفینامه ندارند.

کشاورزان گلستانی برای ارائه گندم به مراکز خرید، نیاز به معرفینامه ندارند/ 110 مرکز خرید گندم در گلستان آماده خدمت به کشاورزان هستند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید مناف هاشمی با تاکید بر اینکه 110 مرکز خرید گندم در استان آماده خدمت به کشاورزان هستند، اظهار کرد: قریب به پنج درصد از کشاورزان که مشخصات خود را در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی ثبت نکردند می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه، محصول خود را به مراکز خرید تحویل  دهند.

وی با اشاره به اینکه مراکز پرترافیک ساماندهی خواهند شد، افزود: کشاورزان می‌توانند با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان به مراکز خلوت‌تر برای ارائه محصول هدایت خواهند شد.

استاندار گلستان با اشاره به کیفیت بالای گندم استان، گفت: باید تلاش کنیم سهمیه تولید آرد در گلستان را افزایش دهیم و از این طریق ارزش افزوده این محصول را جذب کنیم.

لازم به ذکر است کشاورزان گلستانی سطح 385 هزار هکتار از اراضی استان را به کشت گندم اختصاص داده‌اند و تاکنون 250 هزار تن از گندم کشاورزان گلستانی خریداری شده است و روند خرید ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار