سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با تصمیم گرفته شده، امسال شهرداری گرگان به صورت مستقل در لیگ برتر بسکتبال شرکت می‌کند و ادغامی با تیم بسکتبال «یس آل» انجام نخواهد شد.

شهرداری گرگان مستقل در لیگ برتر بسکتبال شرکت می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ حسین ربیعی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به از بین رفتن زمان و بی‌نتیجه ماندن مذاکرات برای ادغام دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل»، براساس آخرین گفت‌وگویی که با شهردار گرگان داشتم، شهرداری گرگان امسال مستقل در لیگ برتر بسکتبال شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: ادغام دو تیم نیازمند مقدمات و بررسی‌های بیشتر است که ما امروز زمانی برای تصمیم‌گیری در خصوص جزئیات این موضوع نداریم و امسال مستقل در لیگ برتر حاضر خواهیم شد و تصمیمات برای ادغام به سال آینده موکول می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: گفته شده که شهرداری بسته پیشنهادی ارائه نکرده اما قرار بود تیم «یس آل» بسته پیشنهادی را ارائه کرده تا بررسی‌ها انجام شود اما به هر ترتیب امسال دو تیم مستقل شرکت می‌کنند.

ربیعی در خصوص حمایت از تیم «یس آل» گفت: زمانی می‌توانیم از تیمی حمایت کنیم که به نام شهرداری گرگان باشد و سال گذشته نیز مبلغ قابل توجهی را برای کمک به هیات‌های ورزشی مصوب کردیم که از نظر قانونی ایراداتی به آن وارد شد و موفق به اجرای آن نشدیم.

وی در پایان گفت: تمام تیم‌های ورزشی و ورزشکاران فرزندان ما هستند و آرزوی موفقیت برای همه داریم و در حد توان و تا آنجایی که قانون به ما اجازه دهد به طور قطع کمک‌های مادی و معنوی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار