سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان مطرح کرد

سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان با اشاره به خداحافظی کامیار صادق‌زاده از بسکتبال گفت: کامیار صادق‌زاده و روهام کبیر در زمانی به قطران کاوه اضافه شدند که شهرداری گرگان این دو بازیکن را نخواست و قطران کاوه فرصت اثبات توانایی‌ها را به این دو بازیکن داد.

تصمیم «کامیار صادق‌زاده» برای خداحافظی از بسکتبال

صالح مخدومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مدیرعامل تیم به این تیم علاقه‌مند است و به بسکتبال گرگان و شهر گرگان علاقه‌مند است و برای فعالیت با انرژی بیشتر در لیگ برتر نیاز به حمایت دارد که این حمایت حتما حمایت مالی نیست.

به گزارش گلستان24، وی ادامه داد: انتظار مدیرعامل تیم آقای هامان هاشمی حمایت معنوی و ایجاد انگیزه است و وی برای سوپرلیگ برنامه مدونی دارد و قرار نیست برای لیگ برتر این بازیکنان بومی و جوان تیم کنار بروند و بازیکنان غیربومی جایگزین این بازیکنان شوند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: برنامه مجموعه تیم قطران کاوه گرگان حفظ بازیکنان فعلی و بومی تیم و اضافه کردن دو بازیکن خارجی است.

مخدومی تاکید کرد: اینها نسل جدید از بسکتبال گرگان هستند که ساخته شدند و قرار است در تیم قطران کاوه پرورش پیدا کرده و در آینده برای بسکتبال گرگان افتخارآفرین باشند.

وی تاکید کرد: به غیر از دو بازیکن تیم، باقی بازیکنان بومی هستند و توانستند امسال توانایی‌های بسکتبال گرگان و جوانان این شهر را ثابت کنند.

سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان در خصوص برخی از مشکلات این تیم در فصل جاری لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: انتظار داشتیم صدا و سیما بیشتر از مجموعه قطران کاوه حمایت کنند و مسائل انگیزشی ایجاد شود که این حامی مالی بتواند با انگیزه بیشتری حضور در بسکتبال را ادامه دهد.

مخدومی تاکید کرد: استان گلستان استان صنعتی نیست و جذب یک حاملی مالی در عرصه ورزش کار بسیار دشواری است و عدم حمایت از این افراد که سرمایه خود را برای ورزش هزینه می‌کنند باعث می‌شود این افراد و خیران از بسکتبال خارج شده و تیم‌های ورزشی دچار مشکل شوند.

تنها 3 روز ابتدای سال تمرینات تعطیل بود

وی در خصوص بازی فینال برابر تیم بسکتبال مهرام تهران که عصر امروز(سه‌شنبه) ساعت 16 در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ما زمانی که به جمع چهار تیم پیوستیم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و برای بازی فینال تمام انگیزه و تلاش بازیکنان و کادر فنی قهرمانی در لیگ دسته یک است تا بتوانیم با یک افتخار به استقبال لیگ برتر برویم.

مخدومی با اشاره به اینکه چهار تیم از لیگ یک به لیگ برتر بسکتبال صعود کردند، متذکر شد: روز اولی که برای امسال برنامه‌ریزی می‌کردیم، هدف ما این بود که فضایی برای جوانان گرگانی ایجاد شود که بازی کنند و یک نسلی از بسکتبال گرگان ساخته شود که بتوانند سال‌های سال برای گرگان بازی کنند.

وی افزود: سال‌های سال است که همه معتقدند بسکتبال گرگان بازیکن خوبی ندارد و این تیم از روز اول با جنگندگی حاضر شد و با صعود به لیگ برتر ثابت شد که جوانان بسکتبالیست گرگانی هنوز وجود دارند که بتوانند در سطح لیگ برتر بازی کنند و نشان دهند لیاقت گرگان بیش از نتایج امروز بسکتبال گرگان است.

سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان تصریح کرد: انگیزه، تلاش، پشتکار و عشق و علاقه جوانان بسکتبالیست تیم ما به این رشته ورزشی، شهر گرگان و تعصب حرفه‌ای آنها به اندازه‌ای بود که تیم تا 30 اسفندماه سال گذشته تمرین کرد، سه روز نخست امسال تعطیلی تمرینات بود و از چهارم فروردین دوباره بازیکنان برای تمرین حاضر شدند.

می‌توانیم شانه به شانه تیم‌های لیگ برتر پیش برویم/ شهرداری هیچ حمایتی از قطران کاوه نکرد

مخدومی گفت: به جز دو تا از بازیکنان تیم ما، باقی تیم زیر 20 سال هستند و این جوانان در تیم بسکتبال قطران کاوه فرصت بازی کردن پیدا کردند و به سطحی رسیدند که به خوبی خودشان را نشان دادند.

وی درباره لیگ برتر بسکتبال تاکید کرد: با آنکه لیگ برتر از سطح بالاتری نسبت به لیگ دسته یک برخوردار است اما بازیکنان من هیچ چیزی از بازیکنان لیگ برتر کم ندارند و می‌توانیم شانه به شانه بازیکنان لیگ برتر پیش برویم.

سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان اضافه کرد: برای لیگ برتر بسکتبال از سهمیه جذب بازیکنان خارجی استفاده می‌کنیم و نهایت دو بازیکن کمکی کنار این جوانان جذب می‌کنیم و در لیگ برتر همانند لیگ دسته یک هدف ما نتیجه‌گیری نخواهد بود و می‌خواهیم به جوانان تیم فرصت دهیم که در میادین تجربه کسب کنند و برای گرگان افتخار آفرین باشند.

مخدمی در پاسخ به این سوال که در این فصل حمایتی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان از تیم بسکتبال قطران کاوه صورت گرفت یا خیر، گفت: متاسفانه هیچ حمایتی از این تیم نشد اما برخی از اعضای شورا به صورت شخصی کمک‌هایی نسبت به تیم داشتند.

«پوریا قنودی» به صورت غیرحرفه‌ای جذب شهرداری گرگان شد

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص جذب بازیکنان که گفته می‎شود تیم قطران کاوه برای این فصل دو بازیکن را از تیم شهرداری گرگان جذب کرده است، گفت: چهار سال پیش که من وارد مجموعه تیم بسکتبال شهرداری گرگان شدم توانستیم با روهام کبیر و کامیار صادق‌زاده قرارداد ببندیم.

مخدومی گفت: امسال متاسفانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان این دو بازیکن را نخواست و حتی کامیار صادق‌زاده قصد خداحافظی از بسکتبال را داشت اما قطران کاوه این دو بازیکن را جذب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما سه بازیکن از آکادمی سرمربی تیم بکستبال شهرداری گرگان بازیکن جذب کرده‌اید، گفت: حتی یک بازیکن هم از آنجا جذب نکردیم و حتی تیم شهرداری گرگان یکی از بازیکنانی که چندین سال با تیم قطران کاوه کار کرده بود را به صورت غیرحرفه‌ای جذب کرد.

سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان تصریح کرد: مجموعه تیم نیز به منظور اینکه نخواهیم سدی برای پیشرفت آن بازیکن شویم مخالفتی نکردیم و این بازیکن پوریا قنودی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار