چرا استانداری علاقه ای به این پرونده ندارد؟

‌چرا با توجه به اینکه مسوول بازرسی جدید استانداری از بستگان خود آقای استاندار می باشد به این موضوع واکنشی نشان نداده و این گزارشات به بایگانی رفته و کسی قصد بررسی آن را ندارد؟

پرونده کلاغ پر کارکنان بانک !! منتظر واکنش مسئول جدید بازرسی استانداری / عکس مدیر خاطی با فرمانداران جای تعجب دارد
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ در پی انتشار خبر کلاغ پر رفتن برخی کارکنان یکی از بانکهای استان گلستان،این بار شاهداتفاقی دیگر بودیم که به شرح زیر می باشد.

با توجه به اینکه کلاغ پر بردن در ارگانهای نظامی هم منسوخ شده وحتی در مراجع قانونی قابل پیگیری می باشد،چندی پیش در پی افشای فعالیت های غیر انسانی برخی مدیران ارشد این بانک مبنی برکلاغ پر بردن کارکنان ساده وبی آلایشی که در پی انجام فعالیتهای محوله و ترس از اخراج شدنشان که با تهدید این مدیران همراه بوده است.

طی اطلاعات بدست آمده فیلم چنین رفتار هنجارشکنانه ی این اقدام در دسترس ما قرار گرفته و همچنین خبری مبنی بر اخذ تعهد کتبی از این کارکنان با متن هایی مشابه مبنی براینکه این اقدام توسط مدیران کذب محض است که با همکاری مسول حراست و بازرسی این بانک که یک فرد است انجام گرفته،ما را بر آن داشت تا ازاین کار غیرانسانی که بنا به دلایل مبهم از نظر دستگاههای نظارتی مانند بازرسی استانداری ،علی رغم مراجعات فراوان این افراد و سایر ارگانها، که مغفول مانده در جهت احقاق حق این افراد سوالاتی بپرسیم تا فرد خاطی به جزای عمل نابخردانه و توهین امیزش برسد.

** آیا سکوت یک مقام مسول در استانداری با وعده وعیدهای مالی و یا پیشنهاد دیگری همراه بوده،  که حتی از بستگانش پس از این رفتار هتاکانه حتی بدون سپری کردن مراحل گزینشی صحیح مشغول به کار شده است؟

** چرا با توجه به اینکه مسوول بازرسی جدید استانداری از بستگان خود آقای استاندار می باشد به این موضوع واکنشی نشان نداده و این گزارشات به بایگانی رفته و کسی قصد بررسی آن را ندارد؟

** سوال دیگر اینکه آیا اگر از فرزندان خود این آقایان هم بودند این موضوع در بایکوت رسانه ای قرار می گرفت و گزارشات کان لم یکن می شدند؟

** چرا رفتار غیر اخلاقی  این مقام ارشد خاطی با واژه ''من حلالیت گرفتم '' موجه جلوه داده بشود و علی رغم عدم برخورد با این مسئول توسط مدیر استان گلستان باید در جلسات مهم تصمیم گیری و نشست های سرنوشت ساز با فرمانداران کنار ایشان حضور داشته باشد و انگار شتر دیدی ندیدی؟

** آیا سکوت برخی دستگاههای نظارتی در استان گلستان با وعده های مالی سرپوش گذارده شده است تا این کارکنان مورد ظلم واقع شده به حقوق خودشان نرسد و حتی در پی اخراجشان اقدامی صورت نگیرد؟

** و این سوال حائز اهمیت است که توسط مسول حراست این بانک گزارشی مبنی براین رفتار نادرست علی رغم مراجعه مکرر این کارکنان به نهادهای ذیربط اقدامی صورت نگرفته تا فضا برای جولان این مدیران غیر بومی مساعد گردد تا معضل قربانی شدن نیروهای بومی همچنان تکرار شود.

** و درپایان اینکه چرا با اخراج متعدد کارمندان این بانک به دلایل نامستدل و واهی و صوری ، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره ومسئول حراست و بازرسی این بانک ازخودشان چرا سوال نمی کنند واقعا همه افرادی که در ابتدای جذبشان افرادی موجه بودند،حالا افرادی هستند باید اینگونه از سیستم حذف بشوند؟آیا همه این افراد مشکل دارند و یا فردی دیگر با مشکلاتی که دارد قصد در موجه سازی چهره خود دارد تا به اهداف نامعلوم خودش برسد؟

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار