معاون استاندار گلستان:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان، گفت: مطالبه مهم و اساسی مردم ما راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در گنبدکاووس است.

دانشکده علوم پزشکی مهم‌ترین مطالبه مردم گنبدکاووس در حوزه سلامت است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالقدیر کریمی بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه گنبدکاووس در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی ظرفیت‌های بسیار بی‌شماری را دارد، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها باید در مسیر رشد و توسعه شهرستان، استان و کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به بهترین نحو استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز گنبدکاووس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی بسیار خوبی را داراست، افزود: بکی از مهم‌ترین مطالبات همه مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس اعم از نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و مدیران راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در گنبدکاووس است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بسیاری از مردم، مسوولان و پزشکان و متخصصان شهرستان‌های شرق استان گلستان نیز این مطالبه را به صورت جدی پیگیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما در شهرستان گنبدکاووس این ظرفیت را داریم که بتوانیم به قطب آموزش پزشکی تبدیل شده و همه شرق استان گلستان را به راحتی مورد پوشش قرار دهیم.

کریمی ارتقا تجهیزات تصویربرداری و تشخیص بیماری در اماکن بهداشتی و درمانی که در مجمع سلامت شهرستان نیز مطرح شد را یکی دیگر از مطالبات جدی مردم گنبدکاووس دانست و ادامه داد: مسوولان محترم دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیز به این مطالبات واقف بوده و در تلاش برای کمک به شهرستان گنبدکاووس هستند.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز جامع سرطان به صورت خصوصی یا دولتی یکی از بزرگترین نیازهای ضروری مردم ما در شهرستان گنبدکاووس است، تصریح کرد: خیرین گنبدکاووس به صورت کامل آماده راه‌اندازی این مرکز هستند اما تا کنون موضوع زمین این مرکز حل نشده و نیازمند کمک‌های استانی و فرا‌استانی هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بر لزوم آموزشی شدن بیمارستان‌های دولتی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: امیدواریم شما رسانه‌ها نیز در کنار ما و مردم برای پیشرفت و توسعه گنبدکاووس با تمام توان در صحه خدمت حضور داشته باشید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار