معاون توسعه و منابع طبیعی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با منابع تامین شده در هفته دولت مرکز سوختگی گرگان به بهره‎برداری خواهد رسید.

افتتاح مرکز سوختگی گرگان در هفته دولت

به گزارش گلستان 24، علی عموزاد امروز اظهار کرد: سال 93 را با ابلاغ سیاست‎های کلی مقام معظم رهبری شروع کردیم و بنا بر خدمت محوری به دنبال رضایت مردم بودیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در سال 93 بالغ بر 65 پروژه عمرانی با تامین اعتبار 450 میلیارد ریال را در استان گلستان به بهره‌برداری رساند.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد: 100 خانه بهداشت در مناطق کمتر توسعه یافته استان با تامین اعتبار 85 میلیارد ریال در سال گذشته افتتاح شد.

عموزاد با بیان اینکه افتتاح سه کلینیک ویژه تخصصی و فوق‎تخصصی شهرستان‎های گنبدکاووس، علی‎آبادکتول و گرگان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال گذشته بود، افزود: بهره‎برداری از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان آزادشهر و بهره‎برداری و تجهیز بیمارستان پیامبر اعظم شهرستان گنبدکاووس در دو فاز از پروژه‎های سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گلستان امسال 20 پروژه عمرانی با 850 میلیارد ریال اعتبار به بهره‎برداری خواهد رساند، افزود: امسال تمام پروژه‎های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تکمیل خواهد شد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: بیمارستان 96 تختخوابی مینودشت، چهار مرکز جامع بهداشت، کتابخانه و سالن ورزشی دانشگاه از دیگر برنامه‎های دانشگاه در سال جاری است.

عموزاد از مجوز 51 تخت بیمارستانی در استان گلستان خبر داد و گفت: امیدواریم با تامین اعتبار لازم این تعداد تخت بیمارستانی تا پایان سال به بیمارستان‎های شهرستان گرگان، کردکوی و بندرترکمن اضافه شود.

وی ادامه داد: مجوز دو مرکز اورژانس را دریافت کردیم و توسعه دو مرکز اورژانس دیگر نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

*افتتاح مرکز سوختگی گرگان در هفته دولت

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه پنج پروژه کلینیک تخصصی گرگان، بندرترکمن و شهرستان گنبدکاووس در سال 94 به اتمام خواهد رسید، افزود: با منابع تامین شده در هفته دولت مرکز سوختگی گرگان به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: مرکز تحقیقات گوارش و کبد که فضای آن به شکل درمانی تبدیل شده است و فاز دوم بیمارستان حضرت رسول (ص) با تامین اعتبار در پاییز امسال به بهره‎برداری می‎رسد.

عموزاد از پرداخت تمام معوقات علوم پزشکی گلستان به پرسنل در سال 93 خبر داد و خاطرنشان کرد: با آغاز برنامه تحول سلامت بالغ بر 830 میلیارد ریال منابع وارد استان شد و اقدامات خوبی در راستای بهسازی،  تعمیر و توسعه فضاهای بیمارستانی صورت گرفت./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار