معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با تکذیب قطع درختان حاشیه جاده گرگان به کردکوی گفت: تلاش ما به انتقال درختان از این مسیر برای اجرای دوربرگردان‌های استاندارد به شکل «یوترن» است.

تکذیب قطع درختان در حاشیه جاده گرگان به کردکوی/ اجرای دوربرگردان‌های استاندارد با امکانات استانی

به گزارش گلستان 24 ؛ عادل مصدقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص قطع درختان حاشیه جاده‌ گرگان به کردکوی به خاطر اجرای پروژه عمرانی اظهار کرد: در این مسیر اجرای پروژه احداث دوربرگردان استاندارد در دستور کار است.

وی ادامه داد: این دوربرگردان‌ها به صورت «یوترن» اجرا می‌شود و برای اجرای آن نیاز به تعریض محور است که به طور طبیعی مقداری تغییر ساختاری در طول مسیر باید انجام شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: به طور طبیعی برای تعریض محور باید تعدادی از درختان موجود در حاشیه جاده یا قطع و یا از آنجا منتقل شود.

مصدقی گفت: تاکنون هیچگونه درختی در این مسیر قطع نشده و تلاش ما بر این است که هیچ درختی قطع نشود و تا جایی که امکان دارد درختان به روش «روت‌ بال» از آنجا به مکان دیگری منتقل شود و در صورت ضرورت قطع درخت کمترین تعداد ممکن قطع شود.

وی تاکید کرد: همه مردم استان گلستان، رانندگان و کارشناسان بر این اعتقاد هستند که دوربرگردان‌های موجود استاندارد نیست و همین موضوع باعث بروز سوانح رانندگی طی سال‌های گذشته در این مسیر شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: ضرورت اجرای این دوربرگردان‌های استاندارد برای همه اثبات شده است و ما چاره‌ای نداریم که به خاطر حفظ جان رانندگان و مسافران این دوربرگردان‌های برنامه‌ریزی شده را اجرایی کنیم.

مصدقی درباره زمان پایان یافتن این پروژه گفت: در حال حاضر ما از ظرفیت استانی برای اجرای پروژه استفاده می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پروژه به اتمام و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار