فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از سال گذشته پیگیر تشکیل خانه احزاب در گنبدکاووس هستیم و به زودی با تشکیل خانه احزاب در استان, این خانه در گنبدکاووس راه‌اندازی خواهد شد.

 خانه احزاب در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالقدیر کریمی در نشست صمیمی با احزاب و گروه‌های سیاسی در گنبدکاووس اظهار داشت: اعتقاد دارم حضور و تقویت احزاب مختلف در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های حوزه‌های مختلف سیاسی, اجتماعی, فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود و پیگیر تشکیل خانه احزاب در گنبدکاووس هستیم.

وی افزود: تا زمانی که خانه احزاب در مرکز استان شکل نگرفته, ما نمی‌توانیم در شهرستان این خانه را تشکیل دهیم و امید داریم در یکی دو ماه آینده با تشکیل خانه احزاب استان, شاهد افتتاح این خانه احزاب در گنبدکاووس باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: راه‌اندازی خانه احزاب, فرصتی برای تجمع احزاب و مطالبات آنها با اقتدار, قوت و تسعی از قوانین خواهد بود.

کریمی تاکید کرد: احزاب نماینده افکار عمومی هستند و می‌توانند در بسیاری از فرصت‌ها به دولت کمک کرده و در زمینه مطالبات و اولویت‌های شهرستان در ارتقاء شاخص‌ها کمک و تلاش کنند.

وی با اشاره به تشکیل شورای راهبردی توسعه در گنبدکاووس گفت: شورای راهبردی توسعه در سال 95 در گنبدکاووس تشکیل شد, اما در سال جاری با بازنگری به صورت جدی تشکیل و اعضای آن از چهره‌های اقتصادی و افرادی که تجربه کافی در حوزه کار, اشتغال و توسعه اقتصادی دارند, انتخاب خواهند شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اشتغال, کارآفرینی و رونق کسب و کار به عنوان اولویت‌های شهرستان گنبدکاووس در سال 97 اظهار کرد: پروژه‌هایی مانند گلخانه خوجملی با اعتبار 180 میلیارد تومان با همکاری 3 شرکت قوی اسپانیایی, مجارستانی و شرکت قدر ایرانی با اشتغالزایی 800 نفر, هلدینگ کاسپین کود(‌تولید کننده مرغ مادر و کود کاسپین)  با اعتبار 300 میلیارد تومان, گلخانه 30 هکتاری با اعتبار 120 میلیارد تومان, ایجاد پارک خانواده در مجموعه پارک داریوش ,بوستان دتر بسکی و هتل 5 ستاره در کنار دریاچه مصنوعی در گنبدکاووس در حال شکل‌گیری است و اگر بگوییم شهرستان گنبدکاووس در حوزه پروژه‌های عمرانی حرف نخست را می‌زند, اغراق نکردیم.

‌‌انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار