استاندار گلستان مطرح کرد

استاندار گلستان با اشاره به حضور بانوان در سالن برگزاری مسابقاه و فعالیت یک بانو به عنوان رئیس هیات ووشو گلستان گفت: این حضور و ظرفیت‌های موجود نشان دهنده افزایش مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های ورزشی است.

افزایش مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف در گلستان/ لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سیدمناف هاشمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس اظهار کرد: ویژگی این دوره از مسابقات حضور بانوان در سالن مسابقات است که همراهی اعضای شورای تامین استان عامل موثر این اتفاق بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس هیات ووشو استان گلستان نیز یک بانو است، نشان دهنده افزایش مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های ورزشی است.

استاندار گلستان تصریح کرد: این نخستین مسابقات بین‌المللی در سال جاری است که هشت کشور دنیا در استان گلستان حضور یافته و به اجرای مسابقات ورزشی خواهند پرداخت و 6 مسابقه ورزشی بین‌المللی دیگر نیز در دستور کار است.

هاشمی گفت: نیاز است زیرساخت‌های ورزش استان گلستان افزایش یابد زیرا استان گلستان به عنوان استانی که اقوام مختلفی را در دل خود جای داده می‌تواند در رشته‌های مختلف ورزشی سرآمد باشد.

وی تاکید کرد: استان گلستان می‌تواند در سطح بین‌المللی حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد و نتایج بزرگی را در رشته‌های ورزشی به ثبت برساند.

استاندار گلستان با تقدیر از مسوولان ورزش استان و فدراسیون ووشو گفت: امیدوارم بتوانیم 6 برنامه ورزشی بین‌المللی دیگر با نیز به نحو احسن در استان گلستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار