مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: محمد نصیری از تیم پارس جنوبی نخستین مدال طلا در فینال وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم رقابت‌های ووشو جام پارس را کسب کرد.

ووشوکار ایرانی طلایی شد

ساوری مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: مسابقه فینال وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم و مرحله نیمه نهایی چهار وزن دیگر بخش ساندا رقابت‌های ووشو جام پارس صبح امروز در گرگان برگزار شد.

در ادامه فینال وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم بین محمد نصیری از پارس جنوبی و میشل زمر از لبنان برگزار شد که نصیری به پیروزی دست یافت و مدال طلا این رقابت‌ها را بدست آورد.

ووشوکاران ساندا در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم، آشوک کومار از هند و جابر ناصریان از تیم پارس جنوبی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، رضا صبحانی از پارس جنوبی و بهنام آهنگریان از تیم هیئت ووشو گلستان در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم، کیران سینگ از هند و علی محمدی از تیم هیئت ووشو گلستان در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم، پرادیپ کومار از هند و محسن سیفی از پارس جنوبی به مرحله فینال راه یافتند.

فینال هشت وزن دیگر ساندا عصر امروز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود.

هفتمین دوره رقابت‌های بین المللی ووشو جام پارس با حضور تیم‌های ویتنام، هندوستان، پاکستان، افغانستان، لبنان، سوئد، ارمنستان و تیم‌های پارس جنوبی و هیئت ووشو گلستان از روز گذشته در گرگان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار