رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی:

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی خواسته‌های مردم باشد، گفت: وزرای ناکارآمد و چهره‌های اشرافی باید بروند این خواسته به حق مردم است.

وزرای ناکارآمد و چهره‌های اشرافی باید بروند/ ترامپ دیوانه است و دیوانه‌تر کسی است که به ترامپ اعتماد کند

به گزارش گلستان 24 ؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی امشب در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرستان گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی باید از آزمایش‌های متعددی عبور کند و مسوولان این مملکت چه رئیس‌جمهور و چه وزیر باشند باید امتحان شوند خدا می‌خواهد ببیند آیا مسوولان می‌خواهند از مسوولیت خودشان سوء‌استفاده کنند یا به مردم خدمت کنند، آیا به دنبال پُر کردن جیب‌شان هستند یا می‌خواهند کار اقتصادی راه بیاندازند.

وی تصریح کرد: تمام دنیا جمع شدند تا به مردم ایران بگویند که اشتباه کردند قرآن را دوست دارند و زیر پرچم جمهوری اسلامی هستند امروز دنیا در برابر ایران تعظیم کرده است همان ترامپ که همه می‌گویند دیوانه است اما دیوانه‌تر از ترامپ کسی است که به او اعتماد کرده است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حفظ نظام برای ما مهم است، ابراز کرد: ما با آمریکا مذاکره کردیم و نتیجه آن را همه دیدند اگر صد بار جلوی آمریکا بنویسند بره؛ اما او گرگ است آمریکا هیچ وقت درست نمی‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال نابودی ایران است، اظهار کرد: آنها هرچه امکانات در اختیار دارند به کار می‌برند تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند آنها نه به دنبال اصولگرا هستند نه اصلاح‌طلب، هدف آنها از بین بردن ایران است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی با ایران مخالف است نه اصلاح‌طلب و اصولگرا؛ آنها با تمامیت ایران مخالف هستند انقلاب اسلامی در تمام مراحل با پیروزی عبور کرده و باز هم این روند را ادامه خواهد داد.

وی اذعان کرد: ما باید از یک معبر عبور کنیم تا توطئه آمریکا به کلی از بین برود این آخرین معبر است آمریکا هر چه توان دارد برای مقابله با ایران به کار می‌گیرد آنها حتی حاضر نیستند معطل شوند ما برنامه‌ای داریم که در برابر توطئه آمریکا راهگشا است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه استکبار جهانی دو هدف را در کشورمان دنبال می‌کنند، افزود: دشمن در تلاش است مردم را نسبت به نظام اسلامی بی‌اعتماد کند ما باید از برجامی که این همه به ما ضرر زده است یک فایده ببریم امروز در کشورمان هرگونه اختلاف داخلی و سیاسی سم مهلک است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امروز هر چه مردم را ناراحت کند به حفظ نظام آسیب می‌زند حرف مردم در بسیاری از موارد درست است در بسیاری از موارد دولت و مجلس و قوه قضاییه ناکارآمد بودند هر سه قوه وظیفه دارند بیشتر به مردم خدمت کنند.

وی یادآور شد: ما در برابر این مردم؛ در کار کردن و کارآمدی تلاش نکردیم اما این مردم در اهداف انقلاب و اسلام تمام اهداف را با موفقیت پیش بردند.

حاجی‌بابایی با اشاره به برخی از مهمترین مشکلات کشور ابراز کرد: کسانی در این کشور خلق و خوی اشرافی‌گری پیدا کردند تا این مطلب گفته می‌شود نباید دنبال گروه سیاسی خاصی برویم حتی اگر به حزب خودمان اشرافی‌گری وجود دارد باید به دهانش بزنیم نباید با اشراف‌زاده‌ها و آقازاده‌ها تعارف داشته باشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: ما خون ندادیم که در این کشور عده‌ای از فرصت‌ها سوء استفاده کنند این انقلاب برای شهیدان است بعد از عبور از آمریکا باید از معبر دیگری عبور کنیم و آن خوی اشرافی‌گری است.

وی اذعان کرد: امام مسلمین با صدای بلند پیام اسلام و پیام‌خواهی دارد همه بایدکمک کنید دولت امروز وظیفه دارد تا آخرین لحظه با سرعت به مردم خدمت کند، وزرا و مسوولان ناکارآمد باید به سرعت عوض شوند چند بار در مجلس این موضوعات مطرح شد اما مجلس در این زمینه به وظیفه‌اش عمل نکرد اکنون فضایی ایجاد شده که شخص رئیس‌جمهور باید وارد میدان شود.

حاجی‌بابایی افزود: ما از دولت و مجلس می‌خواهیم که به مردم خدمت کنند و از معبرها عبور کنند اما اینکه کسی در این موقعیت و در صحنه بین‌المللی دنبال این باشد که به مردم القا کند اینها به دنبال سقوط دولت هستند سخت در اشتباه است هیچ کس به دنبال سقوط دولت نیست دولت باید به مردم پاسخ دهد؛ وزرای ناکارآمد و چهره‌های اشرافی باید بروند این خواسته مردم است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌خواهیم عقده ترکانی کنیم توقع این است که مشکلات اقتصادی حل شود بیکاری جوانان باید برطرف شود ما دنبال حساب‌کشی نیستیم باید با موریانه‌هایی که نظام را از بین می‌برد مبارزه کرد امروز وحدت، یکپارچگی و نشاط و اعتماد به مردم باید تقویت شود هرکس جز این عمل کند عاشق این نظام نیست.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: هر کس بتواند امروز جوانی را بر سر کاری بفرستد در صورتی که این کار را انجام ندهد خیانت کرده است.

وی خطاب به دولتمردان گفت: شما مشکلات مردم را حل کنید ما دستتان را می‌بوسیم اگر این دولت مشکل اشتغال، گرانی، دلار، سکه، واردات و قاچاق را حل کند ما دستشان را می‌بوسیم مگر ما با کسی مشکل داریم هرکس ولایت را خوشحال کند ما خوشحال می‌شویم.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مسوولان باید در وسط میدان و به فکر معیشت مردم باشند، افزود: تحریم بخشی از مشکلات است اما بیشتر مشکلات ناشی از سوء‌مدیریت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار