بازیگر نقش اول زن در فیلم بلند "قطب دو" با اشاره به اینکه در تهران استعدادهای شهرستانی را جدی نمی گیرند گفت : خیلی راحت می گفتند باید برای نقش اول 150 میلیون تومان پول بدهی .

تولد دوباره بازیگر زن گرگانی در آموزشگاه سینمایی اهورا / در تهران به چشم خریدار نگاهم می کردند/ راحت می گفتند برای نقش اول 150 میلیون تومان بده
 به گزارش گلستان ۲۴ ؛ فاطمه حسینی بازیگر نقش اول زن در فیلم بلند "قطب دو" در گفت و گو با پایگاه خبری گلستان ما اظهار کرد : متولد سال 66 شهر گرگان هستم ، از نوجوانی به بازیگری علاقه داشتم و همیشه وقتی بازیگران یا مجریان در تلویزیون به ایفای نقش می پرداختند ، برایم جالب بود که این افراد چگونه به این جایگاه رسیدند .

حسینی افزود : دو سال بعد به صدا و سیمای گلستان رفتم و تست دادم که جوابی دریافت نکردم  اما مایوس نشدم و این شور بایگری همچنان در وجودم مثل آتش زیر خاکستر منتظر یک جرقه بود .

وی با اشاره به ازدواجش در سال 95 و رفتن به تهران گفت : آنجا دوره های بازیگری را با بازیگران سرشناسی چون علیرضا خمسه و مهدی پاکدل طی کردم و فکر می کردم می توانم از تهران رشد کنم اما به جایی نرسیدم چون آنجا طور دیگری فکر می کنند .

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما در خصوص دلایل عدم موفقیتش در تهران اضافه کرد : آنجا به استیل فرد نگاه می کنند و به چشم خریدار و نه بازیگر ، بعد از آن به پولت نگاه می کردند و راحت می گفتند برای نقش های رودررو با بازیگر اول مرد یا نقش مهم باید 150 میلیون تومان بدهید .

این بازیگر گرگانی در ادامه تصریح کرد : متاسفانه در تهران بچه ها و استعدادهای شهرستانی را جدی نمی گیرند و خیلی سخت است که در تهران چنین افرادی رشد کرده و جا بیفتند .

photo 2018 07 05 14 16 41

فاطمه حسینی بازیگر گرگانی نقش اول زن

حسینی حضور خودش در گرگان را تولدی دوباره خواند و گفت : حضورم در آموزشگاه سینمایی اهورا که به سفارش یکی از بچه های ارشاد استان(رحمان هزارجریبی) بوده باعث شد تا بتوانم خودم را احیا کنم و به شور اولیه برگردم و همانی باشم که خودم می خواستم .

وی افزود : بعد از اینکه به آقای پایین محلی مدیر آموزشگاه سینمایی اهورا معرفی شدم ایشان خیلی به من کمک کرد ، خصوصا اینکه به من گفت باید از صفر شروع کنی ، می گفت باید خاکی بشوی و خودت را از گذشته جدا ساخته و بی ریا باشی .

حسینی در ادامه بیان کرد : حدود 5 ماه در آموزشگاه سینمایی اهورا دوره دیدم و سپس در فیلم سینمایی "بازی نقاب ها" نقش مکمل "آزیتا حاجیان" را بازی کردم که در این فیلم نقش فیروزه را داشتم و این فیلم در فضای استان گلستان و در رابطه با مباحث غله بوده است .

این بازیگر آینده دار گلستانی خاطرنشان کرد : بهمن ماه بود که اقای حمیدرضا اصغری برای حضور در فیلم قطب 2 از من تست گرفت و قبول شدم به عنوان نقش اول بازیگر زن در نقش هانیه که پدرم رئیس یک بانک بوده و من و نامزدم دست به جاسوسی و سرقت از بانک می زنیم ، بازی کنم .

حسینی در پایان گفت : بازیگری را صددرصد دوست دارم و قطعا آن را ادامه خواهم داد .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار