پس نمایندگان گلستان چیکار می کنند؟

امسال سمنان تا کنون 57 هزار تن ، مازندران 67 هزار تن و گلستان حدود 900 هزار تن خرید تضمینی گندم داشته اند ؛ حال حق کدام استان است که مدیریت و مرکزیت غله و گندم را تحت اختیار خود بگیرد .

ظلم مضاعف به گلستان در حوزه غله
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ در حالیکه امسال حدود 900 هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شد و سالهای گذشته این رقم به مرز 1 و نیم میلیون تن هم رسیده بود اما هنوز اداره کل غله گلستان زیر نظر استان مازندرانی قرار دارد که تولید سالانه گندمش رقم 67 هزار تن می باشد .

واقعا با هر عقل و منطقی به این مسئله نگاه می کنیم ، ظلم مضاعفی را می بینیم که در حق استان گلستان شده است .

استانهای مازندران ، گلستان و سمنان در منطقه 2 غله کشور قرار دارند و مرکزیت و مدیریت این کار در استان مازندران قرار دارد و بایستی همه اقدامات مربوط به غله خصوصا گندم در این استان همجوار صورت بگیرد .

نگاهی به آمار خرید تضمینی امسال نشان می دهد که سمنان تا کنون 57 هزار تن ، مازندران 67 هزار تن و گلستان حدود 900 هزار تن خرید تضمینی گندم داشته اند ؛ حال حق کدام استان است که مدیریت و مرکزیت غله و گندم را تحت اختیار خود بگیرد .

در سالهای گذشته اقداماتی در این خصوص صورت گرفته که بیشتر رنگ و بوی تبلیغاتی داشته و هیچگاه جدی نشد .

این موضوع می طلبد تا نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی را بیشتر حساس کند که بجای این همه دخالت در عزل و نصب مدیران و فشار به مدیران برای انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی شان در فلان اداره ، حق  استان گلستان و جلوی این اجحاف بزرگ را بگیرند .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار