نایب رییس هیات والیبال گلستان گفت: والیبال دختران استان در حال توسعه است، اما صنایع گلستان تمایلی به حمایت مالی از تیم های ورزشی زنان در رقابت های کشوری ندارند.

صنایع گلستان تمایلی به حمایت از والیبال زنان ندارند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  مرضیه ابراهیم زاده روز چهارشنبه اظهارداشت: با وجود کسب چند عنوان در سال های گذشته ولی هنوز مسیر ورود صنایع به ورزش و حمایت مالی مداوم و مستمر از تیم های والیبال بانوان همواره نشده است.

وی بیان کرد: پخش نشدن مسابقات والیبال زنان از تلویزیون ازعوامل بی رغبتی صنایع و کارخانه داران برای پشتیبانی مالی از این ورزش است که امیدواریم با تغییر رویکردها شاهد رونق هر چه بیشتر والیبال گلستان باشیم.

به گفته وی؛ در سال های اخیر این رویه در کشورعوض شده و برخی مسابقات والیبال زنان از صدا و سیما پخش می شود که نتیجه آن حضور بیشتر حامیان مالی (اسپانسرها) در این رشته است.

ابراهیم زاده به میزبانی گلستان از رقابت های دسته دوم دختران نوجوان کشور هم اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور 10 استان از جمعه 22 تیر در سالن 9 دی گرگان آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی بیان کرد: تیم های گلستان، کرمان، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، سمنان، یزد، لرستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در این مسابقات به مصاف هم می روند که در پایان 2 تیم برتر راهی لیگ دسته اول نوجوانان کشور خواهند شد.

نایب رییس هیات والیبال گلستان افزود: تیم گلستان با توجه به برگزاری تمرینات آماده سازی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است که تلاش می کنیم با بهره گرفتن از امتیاز میزبانی افتخار دیگری را برای والیبال استان به دست آوریم.

ابراهیم زاده ادامه داد: دختران والیبال گلستان در لیگ رده های سنی جوانان و امید قهرمان و به لیگ دسته اول صعود کردند و امیدواریم دختران نوجوان هم به این موفقیت برسند.

به گفته وی؛ در تیم دختران نوجوان گلستان چند چهره مستعد حضور دارند که می توانند به نفرات ثابت تیم ملی در سال آینده تبدیل شوند.

صبا صفری، زهرا ساورسفلی، یاسمن درزی، مهدیه کاویانی، فاطمه، ولی پور، ارغوان سعادتی، فاطمه یونسی رویا فرخی ،مبینا وردان، فاطمه زهرا کیایی، محدثه عنایت فرخنده و آرمیتا درویش محمدسرابی؛ نفرات تیم گلستان در رقابت های قهرمانی لیگ دسته دوم نوجوانان کشور هستند.

 

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار