سومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان با حضور ورزشکار گلستانی در ساری مرکز استان مازندران برگزار می شود.

بانوی گلستانی به تیم ملی والیبال نشسته دعوت شد

به گزارش گلستان24؛دبیرهیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: زهرا دانای طوس یکی از بازیکنان با سابقه تیم ملی و از افتخارآفرینان دوره های گذشته والیبال نشسته زنان است که تاکنون درهمه مراحل اردویی نقشی ثابت و حضوری پررنگ داشته است. 
علیرضا خراسانی اظهار کرد: این اردو از فردا سه شنبه هشتم خرداد در ساری آغاز می شود و ملی پوشان تا 15 این ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.
وی افزود: نفرات برگزیده این اردو راهی رقابت های جهانی هلند و سپس بازی های پارآسیایی جاکارتا می شوند که امیدواریم دانای طوس از جمله نفرات اعزامی به این دو رویداد مهم باشد. 
معصومه زارعی براتی، ندا پنجه باشی، فاطمه زهرا محمدی، زهرا لطفی، بتول جعفریان، فاطمه جهانی، بتول خلیل زاده، نسرین فرهادی، معصومه شجراتی، فهیمه ندا، زینب ملکی، فرزانه حیدری، مهری فلاحی دریاکناری، سمیرا خالقی، زهرا نجاتیعارف، سمانه طاهری و زهرا دانای طوس؛ 17 ملی پوش دیگر دعوت شده به این اردو هستند.
زهرا دانای طوس نخستین زن در تاریخ ورزش گلستان بوده که حضور در مسابقات المپیک و پارالمپیک را تجربه کرده است.
این بانوی ملی پوش در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو به همراه تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران به مقام پنجم دست یافت.
سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی؛ پس از رقابت های گوانگ ژو و اینچئون؛ مرداد ماه امسال در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود. 
یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره والیبال نشسته زنان با حضور زهرا دانای طوس راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار