۲۴ و ۲۷ تیر ماه؛

در ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا علیه اسلام، شهرستان آزادشهر میزبان خادمین این دو بارگاه ملکوتی خواهد بود.

آزادشهر میزبان خادمان امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) خواهد بود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی با اعلام این خبر، ضمن دعوت عموم مردم ولایت مدار و محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این مراسمات، گفت: مراسم استقبال از کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) که برای اولین بار انجام می شود، روز یکشنبه 24 تیرماه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام، همزمان با نماز مغرب و عشاء با همکاری هیئات امنا، پایگاه بسیج و اعضاء ستاد برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: مراسم استقبال از کاروان خادمین حرم ملکوتی امام رضا علیه السلام، روز چهارشنبه 27 تیرماه از ساعت 20 از مقابل 20 متری شهید نوری تا میدان حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه، (مرکزی) و سپس در مسجد جامع ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام دیلمی اظهار داشت: ویژه برنامه های متعددی از جمله جشن های سرور، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معزز شهدا و ائمه محترم جمعه، علما، نخبگان و فرهیختگان، اهداء جواز، کمک هزینه ی سفرهای زیارتی، دیدار با مددجویان و عیادت از بیماران، مسابقات فرهنگی و دینی، نشست های معرفتی و بصیرتی... از سوی شبکه ی جوانان رضوی و ستاد این مراسم، پیش بینی شده که امید است مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار