8 الی 10 اسفندماه جاری

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان از برپایی نخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال در هشتم الی 10 اسفندماه جاری در مرکز این استان خبر داد.

برپایی نخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال گلستان

به گزارش گلستان24؛امیرناظری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال هشتم الی 10 اسفندماه جاری در مرکز استان گلستان برپا می‎شود.

وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را 8:30 الی 15:30 اعلام و تصریح کرد: این نمایشگاه استانی در دانشکده فنی و حرفه‎ای مائده شهرستان گرگان واقع در بلوار جرجان شهرک امام 20 متری اول نهضت در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان در خصوص بخش‎های مختلف نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در هفت بخش تدارک دیده شده و شامل مشاغل خانگی صنعتی «فروش محصولات»، بخش فناوری‎های نوین، دستاوردهای مراکز دانشگاهی و فنی حرفه‌ای در اختراعات و اکتشافات فرهنگیان و دانش‌آموزان، بخش ارائه ایده‎های برتر و استارت آپ‎ها از جمله آن است.

ناظری افزود: بخش کارگاه آموزشی پیشرفته مالکیت ایده فیلم؛ شیوه ثبت اختراع و تجاری‎سازی با مدرس منتخب استانی در واحد ملی و بین‎المللی در این نمایشگاه پیش‎بینی شده است.

وی بیان کرد: از 100 راهکار اجرایی با عنوان اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش رونمایی در این نمایشگاه رونمایی شد.

ناظری هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان، اداره کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه‎ها، بنیاد ملی نخبگان و پارک علم و فناوری برگزار می‎شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار