مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان:

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۶۰۲ میلیارد تومان طلب گندم‌کاران استان گلستان پرداخت شده که این میزان بیش از ۵۰ درصد پول محصول کشاورزان است.

بیش از ۶۰۲ میلیارد تومان مطالبات گندمکاران گلستانی پرداخت شد

 حمیدرضا علی‌محمدی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت خرید محصول کشاورزان استان اظهارداشت: کشاورزان گلستانی تاکنون 918 هزار تن گندم به مراکز خرید تضمینی استان فروختند.

وی افزود: تاکنون بیش از 602 میلیارد تومان طلب گندم‌کاران استان گلستان پرداخت شده که این میزان بیش از 50 درصد پول محصول کشاورزان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه مراکز ملکی خرید تضمینی تا پایان فصل برداشت در مناطق کوهستانی فعال است، گفت: برداشت گندم تا اواخر مرداد در استان گلستان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: مراکز خرید تضمینی گندم در استان گلستان تا پایان فصل برداشت گندم‌ها را تحویل می‌گیرند . همه مراحل خرید و تحویل محصول توسط گروه‌های نظارتی که در مراکز خرید گندم‌ مستقر هستند تحت کنترل است.

علی‌محمدی درباره خرید کلزا هم گفت: تاکنون 113 هزار تن کلزا در استان خریداری شده و 266 میلیارد تومان به کلزاکاران  پرداخت شد. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان همچنین از فعال بودن 4 مرکز خرید کلزا در شرق استان گلستان خبرداد و افزود: استان گلستان یکی از استان‌های برتر در کشت و تولید گندم است و رتبه نخست تولید دانه روغنی کلزا را دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار