مدیرعامل شرکت غله استان گلستان:

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۶۰۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم به مراکز خرید تحویل شده که لیست ۴۷۲ هزار تن به بانک عامل ارسال شده است.

تولید ‌‌۶۰۵ هزار تن گندم در استان گلستان / پرداخت 219 میلیارد از بدهی 786 میلیارد تومانی به گندم‌کاران

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  حمیدرضا علیمحمدی در جمع خبرنگاران درباره پرداخت مطالبات کشاورزان استان با اشاره به پرداخت 70 میلیارد تومان وجوه گندمکاران گلستانی، اظهار داشت: با این پرداختی 219 میلیارد تومان از بدهی 786 میلیارد تومانی گندم‌کاران پرداخت شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 605 هزار و500 تن گندم به مراکز خرید تحویل شده که لیست 472 هزار تن به بانک عامل ارسال شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تصریح کرد: 110 مرکز خریدتضمینی گندم در استان گلستان کار خرید را تاپایان فصل برداشت برعهده دارند و پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون تن گندم امسال در گلستان خریداری شود.

وی درباره وضعیت خرید محصول دانه روغنی کلزا در استان هم گفت: بیش از 304 هزار و500 تن دانه روغنی کلزا به مراکز تحویل شده که ارزش ریالی آن بیش از 300 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود: 108 میلیارد تومان از طلب کلزاکاران استان گلستان تاکنون پرداخت شده و به زودی بقیه آن هم پرداخت خواهد شد .

علی‌محمدی با اشاره به نزدیکی پایان فصل خرید کلزا در گلستان، تصریح کرد: 20 مرکز خرید از 50 مرکز در حال حاضر فعال هستند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان اظهارکرد: با توجه به مشکل کشاورزان در تحویل گندم‌های خود به مراکز با دستور استاندار، کشاورزان می‌توانند بدون معرفی‌نامه از جهاد کشاورزی محصولات خود را تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار