میقانی در جمع هیات مدیره خانه مطبوعات عنوان کرد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: استان گلستان در پیگیری مطالبات صنفی بخش حمل و نقل جزء استان های مطلوب محسوب می شود و با پیگیری انجام شده لاستیک مورد نیاز ناوگان با نرخ مصوب دولتی در استان توزیع می‌شود

توزیع لاستیک نرخ دولتی بین ناوگان جاده‌ای گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از گلستان ما ؛ مهدی میقانی عصر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهارداشت: دغدغه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل بسیار گسترده است و در این مدت مشکلات فراوانی را پیگیری کردیم و استان گلستان در پیگیری مطالبات صنفی بخش حمل و نقل جزء استان‌های مطلوب محسوب می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه ارتباطات و تعامل خوبی در استان گلستان با صنوف و تشکل ها برقرار شده و انجمن‌ها و شرکت‌های ما تاکنون هیچ‌گونه بی‌احترامی نداشته‌اند و رسانه‌ها نیز در این راه می‌توانند بسیار به ما کمک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: رسانه‌ها صدای مردم هستند و مطالبات جامعه باید بیان شود و رسانه‌ها در این راستا می‌توانند قدم‌های خوبی بردارند.

میقانی گفت: با پیگیری‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذیربط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل و عاملین فروش استان، لاستیک مورد نیاز ناوگان این بخش از نیمه دوم تیرماه جاری با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش بینی شده، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان حدود 8 هزار و 500 ناوگان باری و یک هزار و 505 ناوگان مسافربری فعالیت دارند، اظهار کرد: اقدامات خوبی نیز در زمینه‌های مختلف مانند بیمه تکمیلی رانندگان در حال پیگیری است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به تحریک‌ها و توطئه‌های دشمنان گفت: رسانه‌ها در راستای خنثی کردن این توطئه‌ها و احقاق حق این بخش می‌تواند بسیار مهم باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان همچنین قول مساعد را برای کمک به خانه مطبوعات برای برگزاری مراسم 17 مرداد روز خبرنگار در استان داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار