حسین پور در جمع هیئت مدیره خانه مطبوعات :

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات استان ازجدایی ناپذیر بودن این نهاد با رسانه ها خبر داد و گفت : تعامل بدو طرفه و ارائه خدمت به اصحاب رسانه در برنامه ها داریم .

کمیته امداد و رسانه ها دو بال جدایی ناپذیرند / تعامل رسانه ها با کمیته امداد گلستان طی ارزیابی ها مطلوب بود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ امان الله حسین پور که شامگاه گذشته 2 تیرماه مهمان اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان بود ، اظهار کرد : کمیته امداد جایگاه رفیع و ارزشمندی برای رسانه ها و مطبوعات قائل است ، آنها جایی هستند که هدایتگری و روشنگری مردم از این طریق صورت می گیرد و در واقع بسیاری از خیرین و امداد کنندگان نیز از صریق رسانه ها معرفی و شناسایی می شوند .

حسین پور افزود : رسانه ها می توانند اعتماد عمومی به کمیته امداد را افزایش دهند و خدمات بیشمار کمیته امداد به مناطق محروم و مستضعف را که دیگران نمی توانند مستقیما ببینند ، به تصویر بکشد .

وی تصریح کرد : همچنین رسانه ها هستند که با درج گزارشات و اخبار خود دستگاه ها و نهادها را نسبت به وظایف خود حساس می کنند مخصوصا نسبت به دهک های پایین جامعه و این امر باعث افزایش کمک ها و جلب خیرین می شود .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد : همه دستگاه ها موظفند به رسانه ها کمک کنند و مقام معظم رهبری نیز به این نکته اشاره کرده و کمیته امداد هم آنطور که من خبر دارم از سراسر کشور ، ارزیابی مطلوبی از عملکرد رسانه ها دارد ، علیرغم اینکه برخی هجمه ها علیه این نهاد در اثر غفت و کم توجهی عده ای بوجود می آید .

حسین پور از عملکرد مطبوعات و رسانه های استان گلستان طی دو سال گذشته حضور خود در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت : به یاد ندارم طی سالهای گذشته رسانه ای بوده که با اهداف خیر کمیته امداد همسو نبوده باشد .

وی تاکید کرد : با همکاری رسانه ها بود که درآمد 40 میلیارد تومانی این نهاد در سال 95 به حدود 80 میلیارد تومان در سال 96 رسید و پیش بینی می کنیم که امسال این رقم به 110 میلیارد تومان برسد .

این مقام مسئول اضافه کرد : تنها در ایام ماه مبارک رمضان گذشته 7 میلیارد تومان از محل نذورات ، صدقات و زکات و ... داشتیم که در بخش زکات فطریه نیز 45 درصد رشد را شاهد هستیم علیرغم اینکه هجمه های زیادی به کمیته امداد شد .

حسین پور در خصوص اینکه چه کسانی واقعا واجد تحت پوشش کمیته امداد هستند ، اظهار داشت : ما مدام اعضای تحت پوشش را پایش می کنیم و طی این تحقیقات و بررسی ها عده ای می روند و عده ای جایگزین می شوند و ما در تشخیص اینکه واقعا چه کسی مستحق است تحقیقات میدانی انجام می دهیم .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار