همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)؛

همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) اجتماع سه هزارنفری «دختران زینبی، بانوان فاطمی» با حضور بانوان دارالمومنین در گرگان برگزار شد.

اجتماع ۳۰۰۰ نفری «دختران زینبی، بانوان فاطمی» در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛ همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده عصر یکشنبه در گرگان برگزار شد.

در این اجتماع سه هزار نفری که با عنوان «دختران زینبی، بانوان فاطمی» برگزار شد بانوان دارالمومنین با در دست داشتن پلاکاردهای «من حجاب را دوست دارم» برای بار دیگر به استکبار اعلام کردند که همچنان با رعایت حجاب، حافظ خون شهدای این سرزمین خواهند بود.

حجاب نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

اکرم صابری بانوی جوانی که در این تجمع شرکت کرده بود  اظهار کرد: حجاب زینتی است که با رعایت آن می‌توان خود را از نگاه‌های آلوده و شیطانی مردان در امان نگهداشت.

وی افزود: رعایت حجاب خود «نه» بزرگ به همه منکرات است و فرد می‌تواند با آن تفکر درونی خود را به دیگران اعلام کند.

صابری اظهار کرد: امروز مادران جامعه با حفظ حجاب می‌توانند الگو بسیار مناسبی برای دختران سرزمینمان باشند که این خود در پیش گیری بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: باتوجه به سخنان حضرت فاطمه که می‌فرمایند ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است می‌طلبد همه بانوان نسبت به این موضوع توجه لازم داشته باشند چرا که رعایت آن باعث آرامش روحی خود فرد می‌شود.

دشمن تمام همت خود را علیه قداست زنان ایران به کار گرفته است

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی جان خود را فدا کردند تا ضربه‌ای به امنیت کشور، عفت زنان و دختران ما وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) الگو مناسبی برای زنان و دختران جامعه است، افزود: این بانوی بزرگوار حتی در بدترین شرایط هم اجازه ندادند لطمه‌ای به عفت و حجاب ایشان وارد شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: زمانی که حضرت زینب (س) در کنار پیکر امام حسین(ع) قرار گرفتند با حجابی که داشتند عفت و پاکدامنی خود را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: برای اینکه عفت و پاکدامنی بانوان جامعه حفظ شود پیکر بسیاری از شهدا قطعه قطعه شد، قطعا در فردای قیامت همه ما مورد جواب و سئوال آن‌ها قرار خواهیم گرفت.

رعایتی اظهار کرد: امروز بانوان جامعه ما به سخنان شیطانی که از طریق تریبون‌های آمریکا و اسرائیل زمزمه می‌شود توجه نداشته باشند چرا که آن ها تمام توان خود را به کار گرفتند تا علیه قداست زنان این سرزمین گام بردارند.

وی یادآور شد: این اجتماع بزرگی که توسط بانوان محجبه برگزار شد تنها گوشه‌ای از حضور زنان مومن و خداشناس است که در این مراسم گرد هم آمدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا تجلیل و بینایه‌ای توسط بسیج خواهران قرائت شد.

انتهای پیام/

منبع : خبر گزاری مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار