به مناسبت سالگرد قیام مسجد گوهرشاد برگزار شد؛

پویش مردمی عفاف و حجاب با عنوان «اصالت ایرانی_ هویت اسلامی» در جوار گلزار شهدای گمنام پارک انقلاب علی آباد کتول برگزار شد.

تصاویر/ پویش مردمی «عفاف و حجاب» در علی آبادکتول

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  سید زهرا حسینی رابط بسیج جامعه زنان استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول در حاشیه پویش مردمی عفاف و حجاب در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: این پویش مردمی در پاسداشت شهدای مسجد گوهر شاد، به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) و با همکاری واحد عترت هیئت رزمندگان اسلام، حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر، حوزه مقاومت بسیج شهیده بنت الهدی و پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) برگزار شد.

وی با اشاره به سخنرانی خانم حسن پور همسر شهید ضابط (از شهدای مشهد مقدس) پیرامون حجاب و عفاف در این پویش مردمی، اظهار کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی و ملزومات عفاف و حجاب، ایستگاه مشاوره خانواده و ایستگاه صلواتی نیز در حاشیه این مراسم دایر شد.

حسینی با بیان اینکه هفته عفاف و حجاب با شعار «جاودانه باد قیام خونین گوهر شاد، عظیم ترین و مظلومانه ترین نهضت تاریخ جهان در دفاع از حجاب» آغاز شد، اذعان کرد: حجاب سپری برای حفاظت از گوهر وجود انسان است و این خطی بود که ما از خون شهدای مدافع حجاب گرفتیم.

رابط بسیج جامعه زنان استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول ترویج سبک زندگی عفیفانه، مقابله با هجمه های پیش بینی شده دشمن برای کشف حجاب زنان و تقویت اعتماد به نفس زنان محجبه را از اهداف اصلی هفته گرامیداشت عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: ویژه برنامه های ما در این هفته با رویکرد «جامعه حریم خصوصی نیست»، لباس پوشیدن در خیابان یک مساله خصوصی نیست» و سلب آرامش خانواده حق انتخاب نیست» در حال برگزاری است.

حسینی تاکید کرد: آرامش حفظ حجاب در جامعه نعمتی است که برای بدست آمدن آن خون های زیادی در طول تاریخ به زمین ریخته شد و حالا بانوان مسلمان میراثدار این نعمت گرانبها هستند که باید قدر آن را دانسته و از آن امانتداری کنند.

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار