به مناسبت هفته بهزیستی

قائم مقام اداره‌کل بهزیستی استان گلستان از افتتاح دو مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای رامیان و آزادشهر خبر داد.

2 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای رامیان و آزادشهر افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حسن میرفندرسکی امروز با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت معصومه و هفته بهزیستی  اظهار کرد: در سال جاری به مناسبت هفته بهزیستی دو مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای رامیان و آزادشهر افتتاح خواهد شد.

وی شعار بهزیستی امسال را « بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به بهزیستن» برشمرد و تصریح کرد: هفته بهزیستی از 21 تیرماه لغایت 29 تیرماه جاری نامگذاری شده است که براساس اعلام رسمی سازمان بهزیستی کشور با شعار «بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به بهزیستن» است.

* دو مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای رامیان و آزادشهر افتتاح می‌شود/ در سال گذشته تعداد 6 مرکز اورژانس در گلستان افتتاح شد

قائم مقام اداره‌کل بهزیستی استان گلستان با بیان اینکه کلنگ‌زنی ساختمان مسکن محرومان و معلولان را در دستور کار خود داریم، ابراز کرد: در سال جاری با توجه به ظرفیت‌هایی که سازمان بهزیستی استان گلستان دارد برنامه‌های متنوعی را در حوزه کلنگ‌زنی ساختمان مسکن محرومان و معلولان را در دستور کار خود داریم، مراکز مشاوره، مهدهای کودک، مراکز توان‎بخشی و مراکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار بهزیستی گلستان است.

میرفندرسکی از افتتاح دو مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای رامیان و آزادشهر خبر داد و گفت: در سال جاری به مناسبت هفته بهزیستی دو مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای رامیان و آزادشهر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 6 مرکز اورژانس در استان گلستان افتتاح و راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته در هفته بهزیستی 6 مرکز اورژانس را در گلستان افتتاح کردیم و اکنون قریب به 10 مرکز اورژانس اجتماعی در گلستان فعال است.

* جنگ شادی به مدت 3 شبانه‌روز در «باباطاهر ناهارخوران» شهرستان گرگان برگزار خواهد شد

قائم مقام اداره‌کل بهزیستی استان گلستان از برگزاری جنگ شادی به مدت سه روز در باباطاهر شهرستان گرگان خبر داد و  ابراز کرد: جنگ شادی از تاریخ 25 تیر لغایت 28 تیرماه جاری به مدت سه شبانه‌روز از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح لغایت 23 شب در باباطاهر ناهارخوران شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

میرفندرسکی از ارائه دستاوردهای بهزیستی در جنگ شادی به شهروندان گلستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جنگ شادی سعی می‌شود که دستاوردهای بهزیستی به شهروندان گلستانی ارائه شود و همچنین تلاش داریم که از طریق نمایش‌های مرتبط با آموزش مهارت‌های زندگی مفاهیم توانمندی را به خانواده‌ها و شهروندان اطلاع‌رسانی و آموزش دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار