معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز گلستان خبر داد

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز گلستان از قطع گاز مناطق مختلف گرگان به دلیل اصلاح شبکه گازرسانی خبر داد و گفت: تلاش ما اصلاح سریع و وصل شدن گاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ بهروز موذنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به منظور اجرای عملیات تقویت خطوط شبکه گاز و اصلاح آسیب‌دیدگی ایجاد شده در شبکه بر اثر حفاری شهرداری گرگان در زمستان سال گذشته، گاز برخی از مناطق شهر گرگان امروز قطع خواهد بود.

وی ادامه داد: گاز مشترکان در منطقه ناهارخوران از عدالت 71 تا عدالت 87 و کوچه‌های منشعب آن، عدالت 81، کوی مسوولان، دادگستری، خیابان جام جم، صدا و سیما و کوچه‌های منشعب آن، صیاد شیرازی از صیاد هفت الی صیاد 23، از صیاد دوم تا صیاد 14، باغ لطفی و قسمتی از فرهنگ شهر و کوچه‌های منشعب آن قطع خواهد بود.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه قطعی گاز در برخی مناطق از ساعت هشت صبح امروز اعمال شده و تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت، گفت: تلاش ما بر این است مشکل شبکه با سرعت حل شده و گاز مشترکان زودتر از زمان اعلام شده وصل شود.

موذنی تاکید کرد: مشترکان دقت کنند برای وصل شدن گاز، افراد ساکن در منازل باید در منزل حضور داشته باشند در غیر اینصورت گاز آن واحد وصل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در آپارتمان‌ها در صورت عدم حضور یک واحد، در صورت وجود شیر گاز مستقل برای واحدها، گاز واحدی که ساکنان آن حضور ندارند قطع و گاز باقی مشترکان وصل می‌شود در غیر اینصورت تا زمانی که ساکنان تمام واحدها حاضر نباشند، گاز آپارتمان وصل نمی‌شود.

موذنی تاکید کرد: در صورت عدم حضور افراد و تداوم قطعی آن واحد، اهالی منزل پس از حضور در منزل می‌توانند با شماره تلفن 194 تماس گرفته و همکاران ما در کمترین زمان ممکن برای وصل گاز مشترک در محل حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار