بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان موفق شد در سومین روز از مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا برابر اردن قاطعانه به پیروزی برسد.

پیروزی قاطعانه ایران برابر اردن/ حضور «اوشین ساهاکیان» برای حمایت نوجوانان بسکتبالیست کشورمان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ در روز سوم رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان از ساعت 16 برابر اردن به میدان رفت.

تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان در این دیدار با ترکیب ابتدایی رضا نظری‌کیا، عمران طالب‌زاده، امیرشایان حصاری، علیرضا فراهانی و پارسا فلاح به میدان رفت و تیم اردن نیز با ترکیب ابتدایی «کریم یونس شعبان»، «قصان حسین کاظم»، «موسی ناجی محمود»، «عمر سامر» و «سعدالدین محمود» به میدان رفت.

تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان در کورتر اول با شروع طوفانی به مصاف حریف خود رفت و در کوارتر نخست با نتیجه 29 بر 6 پیروز میدان شد و در کوارتر دوم نیز ملی پوشان کشورمان با حفظ برتری با نتیجه 47 بر 16 اردن را شکست دادند.

بین کوارتر اول و دوم «اوشین ساهاکیان» ملی پوش سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان که روزهای گذشته با بوسیدن چهارگوشه زمین بسکتبال از تیم ملی بسکتبال کشورمان خداحافظی کرد در جایگاه ویژه سالن حاضر شد و مورد تشویق هواداران گرگانی حاضر در سالن قرار گرفت.

دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا در سالن، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان از دیگر میهمانان ویژه این بازی بودند.

کوارتر سوم این دیدار با نتیجه 63 به 23 به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید و در ادامه در کوارتر چهارم نیز تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه 90 بر 25 اردن را شکست دهد.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان فردا (سه‌شنبه) نهم مردادماه جاری ساعت 18 به مصاف لینان خواهد رفت و اردن در روز چهارشنبه ساعت 11 صبح با عراق دیدار خواهد کرد.

همچنین فردا عراق و سوریه ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت و در دیدار دوم امروز نیز دو تیم سوریه و لبنان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار