استاندار گلستان با تاکید بر اینکه از ظرفیت خیرین در زمینه مسکن هم استفاده شود، گفت: انجمن خیرین مسکن ساز باید در ۱۴ شهرستان استان فعال شود تا این اقدامات علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان ها نیز صورت پذیرد.

انجمن خیرین مسکن ساز باید در ۱۴ شهرستان گلستان فعال شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در مجمع عمومی خیرین مسکن ساز گلستان که با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار شد، گفت: کمبود مسکن آزار دهنده‌ترین مشکل مردم است و احساس آرامش و امنیت بیشتر، از برکات تولید مسکن در جامعه است.

وی مسکن سازی برای افراد نیازمند را ضروری دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت رفع مشکل نیازمندان کوشا و همه تلاش خود را برای مسکن دار شدن آنان در زمان بندی مناسب و با رعایت کیفیت و استانداردهای لازم انجام دهیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در گلستان حدود 600 خانوار 2 معلول یا بیشتر وجود دارد، خاطر نشان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به ساخت مسکن برای این عزیزان توسط مجمع خیرین استان به هر خانواده 15 میلیون تومان کمک می کند.

هاشمی با بیان اینکه انجمن خیرین ورزشی را در وزارت ورزش راه انداختیم که در سال دوم پیشرفت خوبی داشت،گفت: امیدوارم فرهنگ سازی به گونه ای باشد که موضوع خیرین قابل تعمیم برای سایر موارد از جمله مسکن در کشور شود.

همچنین در این جلسه آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان مسئله بی خانمانی را برای خانواده هایی که مسکن ندارند عذاب آور دانست و افزود: اگر این درد را از دل مردم بردارید کار بسیار بزرگی را انجام دادید و باعث خوشنودی آنها و خدواند خواهید شد.

وی تصریح کرد: خانه دار کردن مردم باعث می شود کاری برای مردم انجام دهید، قلبی را خوشحال کنید و غمی را هم از بین مردم بردارید.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار