تعداد ورزشکاران گلستانی اعزامی به هجدهمین دوره رقابت های آسیایی جاکارتا با اعلام فهرست جدید رشته های والیبال ساحلی و والیبال نشسته افزایش یافت .

تعداد گلستانی های اعزامی به مسابقات آسیایی افزایش یافت

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ کادر فنی تیم های ملی اسامی نفرات این رشته ها که به جاکارتا می روند را اعلام کردند که در این فهرست نام 5 گلستانی به چشم می خورد.

در والیبال ساحلی رحمان رئوفی، حامد میرزا علی، آرش وکیلی و بهمن صالحی و در والیبال نشسته احمد ایری به جمع کاروان ایران برای حضور در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی افزوده شدند.

علاوه بر این ورزشکاران، فرشید عاشوری ملی پوش پیشین و سرپرست کنونی تیم ملی والیبال نشسته ایران هم برای همراهی با ملی پوشان رهسپار اندونزی می شود.

به نظر می رسد با توجه به زمان اندک باقیمانده تا آغاز این رقابت های معتبر آسیایی، تغییر دیگری در فهرست نفرات گلستانی اعزام شده به این مسابقات ایجاد نشود.

پیش از این اعلام شده بود که 19 تا 20 ورزشکار گلستانی به این رقابت ها اعزام می شوند.

در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اعلام کرد همه 24 ورزشکار اعزامی از این استان به بازی های آسیایی جاکارتا بخت کسب مدال در این رویداد معتبر را دارند.

به گزارش ایرنا هجدمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی آغاز می شود.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار