رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان:

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: در ۲۰ روز گذشته طی بازرسی‌ها بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان پرونده تخلفاتی ناشی از گرانفروشی تشکیل شد.

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست با اصحاب رسانه که در محل نمایشگاه مطبوعاتی استان برگزار شد گفت:با تشدید بازرسی‌های بازار در ۲۰ روز گذشته با کمک ۱۶۰ نفر از بازرسان این سازمان و تعزیرات حکومتی پرونده‌هایی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان پرونده تخلفاتی که ناشی از گرانفروشی و عدم درج اتیکت بوده است، تشکیل شد.

قوانلو افزود: البته تا ۴ ماه قبل ارزش ریالی پرونده‌ها به ۵ میلیارد تومان نمی‌رسید به همین دلیل از مردم تقاضا می‌شود تخلفات احتمالی بازار را از طریق سامانه ۱۲۴ این نهاد را در تنظیم بازار کمک کنند.

وی افزود: هر نوع افزایش قیمت بالای ۱۰ درصد کالا‌های اساسی بدون مجوز از ستاد تنظیم بازار استان و کشور ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گفت:: در تامین کالا‌های اساسی در استان به جز ۳ الی ۴ قلم مشکلی نداریم و جلساتی را با فروشندگان برگزار شد وبه از غیر از لوازم خانگی مانند: تلویزیون ویخچال که کارخانه‌هایی تولیدی آن‌ها در خارج از استان ما هستند، آهن آلات ساختمانی شامل میلگرد وتیر آهن و سیمان مشکل خاصی درسایر کالا‌ها نداریم.

قوانلو افزود در رابطه با افزایش قیمت لبنیات نیز گفت:با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور قیمت شیر خام از ۱۵۷۰ به ۱۷۵۰ تومان افزایش یافته ومتعاقب آن اقلام مرتبطی که مشمول قیمت گذاری هستند، افزایش قیمت آن‌ها توسط این ستاد اعلام شد ودر استان گلستان نیز جلسه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص افزایش قیمت محصولات لبنی بحث وبررسی‌های لازم انجام شده وطی چند روز آینده قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار