هفته آینده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از سفر محمد شریعتمداری برای افتتاح سه طرح صنعتی طی هفته آینده به این استان شمالی خبر داد.

شریعتمداری برای افتتاح 3 طرح صنعتی به گلستان سفر می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ حسینقلی قوانلو عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور افتتاح پروژه‌های شورآب ید، توسعه «آلیاک» و «بانیار پلیمر» هفته آینده به استان گلستان سفر خواهد کرد و در جریان این سفر از شرکت رشد دانه و ویتامین E بازدید خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پروژه شورآب ید با دریافت تسهیلات توانسته 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد، تصریح کرد: این پروژه پس از افتتاح سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به استان گلستان؛ در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص واحد تولیدی «بانیار پلیمر» گفت: این پروژه 30 میلیارد تومان تسهیلات طرح توسعه دریافت کرده و در سفر شریعتمداری به گلستان افتتاح خواهد شد.

قوانلو با اشاره به روند فعالیت واحد صنعتی ویتامین E در استان بیان کرد: برای این پروژه حدود 30 الی 40 میلیارد تومان هزینه صرف شده است و 20 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

وی از دیگر برنامه‌های سفر محمد شریعتمداری به استان گلستان را کلنگ‌زنی پروژه توسعه صباح ذکر کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان گلستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار