رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در آستانه بازگائی مدارس و آغاز فصل پائیز، طرح بازرسی و نظارت از اصناف و بازار در استان گلستان آغاز شده است.

طرح بازرسی از اصناف در گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24؛  حسینقلی قوانلو ظهر امروز در مراسم آغاز ساخت ساختمان اتاق اصناف کردکوی اظهار داشت: طرح بازرسی و نظارت از اصناف و بازار با هدف کنترل قیمت و عرضه کالا در استان گلستان آغاز شده است.

بازرسی از اصناف

وی افزود: با نزدیک شدن به ماه مهر تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و دیگر ملزومات تحصیلی افزایش می‌یابد که به همین علت کنترل ویژه‌ای در این بخش توسط ناظران حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن وتجارت گلستان به صورت نامحسوس انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: این طرح در شهرستان ها نیز اجرایی خواهد شد و در این طرح، نظارت بر قیمت کالاهای پرمصرف این فصل مانند لوازم التحریر ، کیف و کفش و روپوش مدارس و ارائه خدماتی مانند هزینه سرویس مدارس انجام می‌شود.

قوانلو گفت: امسال در فروشگاه ها و مغازه های نوشت افزار و البسه مدارس فروش ویژه برپا خواهد شد و نمایشگاه پائیزه امسال در استان گلستان برگزار نمی شود.

وی اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف، موارد را به شماره 124 و یا اداره های صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ها واحد بازرسی اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین از پرداخت تسهیلات به کارگاه های صنعتی کوچک خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده این تسهلات به واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود و امیدواریم با این کار گامی موثر در رونق اشتغال استان برداشته شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی نیز در این مراسم گفت: ساختمان اتاق اصناف این شهرستان در زمینی به مساحت نزدیک به 270 مترمربع در 3 طبقه و زیربنای بیش از 700 مترمربع با بیش از 7 میلیارد ریال اعتبار ساخته خواهد شد.

احمد وطنی اظهار کرد: 20 اتحادیه با حدود 3 هزار نفر عضو در شهرستان کردکوی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار