در چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشوری:

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان گفت: تیم پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشوری توانست مقام نخست کشوری را به خود اختصاص دهد.

تیم پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان خوش درخشیدند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ امیراحمد دهقانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان در سراسر کشور برگزار شد که در این حوزه تمامی دانشجویان علمی کاربردی در سطح کشور شرکت کردند و گلستان در این زمینه مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی با تقدیر از تلاش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان تصریح کرد: دانشجویان علمی کاربردی استان گلستان در چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشوری بسیار تلاش کردند و با دانشگاه‌هایی نظیر دانشگاه تهران، اصفهان، ایلام و اردبیل به رقابت پرداختند که در نهایت موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با بیان اینکه امیدواریم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در تمام عرصه‌ها خوش بدرخشند، ابراز کرد: مسابقات چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان در شیراز برگزار شد که و وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور داشتند.

دهقانی در خصوص ثبت‌نام ترم جدید دانشجویان در دانشگاه علمی‌ و کاربردی استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش کرد که جزو نخستین دانشگاه‌هایی باشد که دفترچه آزمون خود را به سازمان سنجش می‌فرستد زیرا دانشگاه علمی کاربردی زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی در خصوص دریافت دفترچه‌های سنجش دانشگاه علمی و کاربردی اذعان کرد: داوطلبان شرکت در دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در اواخر مردادماه جاری دفترچه‌های سنجش  را دریافت کنند ابتدا ثبت‌نام دانشجویان در مقطع کاردانی و بعد از آن مقطع کارشناسی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار