با حکم وزیر علوم و تحقیقات و فناوری :

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر علی نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را به عنوان رییس “شبکه ملی جامعه و دانشگاه” در استان گلستان منصوب کرد.

رییس” شبکه ملی جامعه و دانشگاه “در استان گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان24،به نقل از خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان ؛ در متن حکم دکتر محمد فرهادی خطاب به علی نجفی نژاد آمده است:

 شبکه ملی جامعه و دانشگاه

پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ،وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به شماره 165954 مورخ 25 اسفند 1395 در خصوص تشکیل” شبکه ملی جامعه و دانشگاه” با استناد به بند 4 ماده 2 اساسنامه این شبکه و به موجب این حکم، جنابعالی به مدت دو سال به عنوان رییس” شبکه ملی جامعه و دانشگاه “در استان گلستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری نخبگان و خبرگان استانی در تحقق اهداف شبکه به ویژه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه موفق و موید باشید.

شایان ذکر است علی نجفی نژاد بعد از روی کار آمدن حسن روحانی در سال 92 به عنوان رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان انتخاب شد .

نجفی نژاد تا کنون در سمتهایی چون دبیر ستاد هفته پژوهش استان ، دبیر کنگره شهدای دانشجو استان در اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان ، دبیر کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان گلستان فعالیت کرده است .

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تخصصی ترین و قدیمی ترین دانشگاه در کشور بوده و در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرفته و در پیشرفت و تولید علم استان و کشور نقش زیادی دارد .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار