معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: استقرار آنژیوگرافی در بیمارستان گنبدکاووس یکی از مطالبات جدی و بحق مردم است و اجازه نخواهیم داد که حتی یک روز به تاخیر بیفتد و از حق خود نمی‌گذریم.

مطالبه جدی مردم گنبدکاووس برای استقرار آنژیوگرافی

به گزارش گلستان 24 ؛

عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی اظهارداشت: روند قانونی و آنچه برای مقدمات و تمهیدات لازم قابل پیگیری برای استقرار آنژیوگرافی باشد را مصرانه دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: مجوز لازم برای این کار گرفته و سرمایه‌گذاری لازم انجام شده است. دستگاه‌ها و تجهیزات موردنیاز هم خریداری شده و منتظر عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی و بیمه هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اجرای نظام ارجاع الکترونیکی سلامت تصریح کرد: نظام جامع ارجاع الکترونیک، کامل‌ترین و بهترین برنامه برای ارتقا شاخص سلامت در سطح جامعه است و باید در شهرستان هم نهادینه شود.

وی با گلایه از دانشگاه و استفاده از ظرفیت آنها در حوزه سلامت یادآور شد: دانشگاه‌ها می‌توانند اتاق فکر در حوزه‌های تحقیق،, میدانی و پژوهشی در حوزه سلامت بوده و با توجه به تکلیفی که دارند، باید به این حوزه بپردازند و از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

کریمی در مورد جاده نفت گفت: این جاده شاهراه گنبدکاووس به سمت مرز اینچه‌برون است که در بخشی از این مسیر سرمایه‌گذارانی برای سرمایه‌گذاری ورود کردند و باید در زمینه جمع‌آوری زباله ساماندهی انجام شود تا وضع ظاهری جاده بهتر از وضعیت فعلی شود.


انتهای پیام / تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار