قائم‌مقام کمیته امداد استان گلستان خبر داد

۱۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان سال گذشته از دوره‌های آموزشی نماز بهره‌مند شدند.

۱۳ هزار مددجوی از دوره‌های آموزشی نماز بهره‌مند شدند

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، اولین گردهمایی فصلی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان گلستان با حضور محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان و محمدی، مدیر ستاد اقامه نماز در کمیته امداد استان گلستان برگزار شد.

اسکندر اسکندری، قائم‌مقام کمیته امداد استان گلستان گفت: ۱۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان سال گذشته از دوره‌های آموزشی نماز بهره‌مند شدند.

اسکندری افزود: کمیته امداد بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی امام راحل با هویتی دینی، مردمی، جهادی و عام‌المنفعه تأسیس شد.

وی عنوان کرد: این نهاد پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی است تا غیرت و کرامت انسانی در حمایت از محرومان حفظ شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: کمیته امداد با تاسی از سیره ائمه اطهار به دنبال فراهم آوردن رشد و بالندگی جامعه تحت حمایت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای رسیدن به اهداف این نهاد است.

اسکندری با اشاره به اینکه کمیته امداد با عزم وهمتی راسخ، نگاه نوآورانه و روحیه جهادی در راستای احیاء سنت حسنه اسلامی و فرایض واجب گام برمی‌دارد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در حوزه تکریم ایتام و فرزندان محسنین، مشارکت در پرداخت صدقه با استفاده از روش‌های نوین و افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای خدمت‌رسانی بهتر به محرومان و نیازمندان جامعه با کمیته امداد تعامل و همکاری کنند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان گلستان دارای ۱۹ ائمه جماعت است، افزود: این نهاد در سال ۹۶ به‌منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز اقدام به تشکیل شورای اقامه نماز، استانداردسازی فضاهای اقامه نماز و برگزاری نشست‌های فرهنگی – توجیهی نماز در قالب طرح «خانواده من و نماز، خانواده مطهر» برای هشت هزار نفر از مددجویان و همکاران کرده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان گلستان با اشاره به آموزش معارف نماز ویژه زوج‌های جوان یادآور شد: سال گذشته برای بیش از دو هزار مددجو و همکار این نهاد آموزش احکام و تصحیح قرائت نماز با رویکرد سلامت معنوی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد برگزارشده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار